Gewonnen @ ByYara!

Alweer een tijdje geleden werd Yara 19 & hield zij een winactie voor haar site; By Yara. Ik follow Yara al een tijdje op bloglovin en zag al snel dat zij een leuke winactie in gedachten had voor haar Bday! En natuurlijk deed ik mee, want je kon twee hele leuke dingetjes winnen van Catrice. En ra ra wie won, yesh me! Een nagellak in de kleur 060 Bloody Mary To Go & een illuminating base van de LE collectie Hidden World. Ik heb zelf toen niks van deze LE collectie gekocht, dus vond ik het erg leuk dat ik dit won zodat ik alsnog iets van de Hidden World collectie in mijn stash heb.

Eigenlijk wil ik gekregen of gewonnen dingen niet swatchen en beoordelen, maar ik wil ze wel graag laten zien aangezien ze nu wel tot mijn stash behoren. En over Catrice heb ik eigenlijk sowieso niet zo veel negatiefs over te zeggen. Het is algemeen bekend dat de nagellakken van Catrice goed en mooi lakken. Ook weten we dat rood een kleur is die vaak een beetje doorschemerd.

Beetje lelijk gelakt door mij, hehe. Maar wat een lekker fel en zomers kleurtje om op zonnige dagen als deze te dragen! Ik ben echt heel blij met Bloody Mary To Go, rood kan bij heel veel & is een mooie aanvulling bij de rest van mijn (Catrice) nagellak stash.

Mooie verpakking met de lay-out? van de collectie Hidden World. Niet te groot en niet te klein, bevat 30ml.

Het is niet alleen plakband meer, maar ook beveiligings plakkers..

Mooi en hygiënish ‘tuutje’ en een handige draai dop.

Mooie shimmer & hij ruikt lekkuuur!

Dit setje heb ik pas een week in huis, terwijl in januari de winnares al bekend werd gemaakt. Huh? Ja,  ik kende Yara al en ze woont nog geen 10 minuten bij mijn vandaan, dus vond ik het heel erg onnodig om het op te laten sturen. Maarja dan moet je een datum vinden waarop je alletwee kan he… Dat was dus vorige week dinsdag. Na dansen ging ik bij haar langs, want daar woont Yara vlakbij en hebben nog even gezellig staan kletsen over school, blogs/bloggers, eigen levendje enz. Grappig dat ik na dansen naar haar toe ging want daar heb ik haar ook leren kennen. Yara heeft niet heel lang op dansen gezeten, maar we hadden meteen een klik en we waren beide zonder vriendinnen gekomen. Nadat Yara van dansen af ging hebben we elkaar eigenlijk een hele tijd niet gesproken, totdat we elkaar vonden op twitter. En toen kwam ik er opeens achter dat Yara ook een blog had, weleenswaar een stuk langer maar toch, hoe leuk! Dinsdag was het weer helemaal gezellig en zullen we elkaar weer snel zien. (Als mijn examenstres voorbij is enzo, hehe)

Ik ben erg blij met de producten & vond het heel leuk om Yara weer te zien. Nu ben ik eigenlijk heel erg benieuwd of jullie ook andere bloggers kennen & hoe jullie die dan hebben leren kennen! 🙂

Liefs,
Maaike ❤

Ps; Vergeet vooral niet mee te doen aan mijn eigen winactie! 😀

4 gedachtes over “Gewonnen @ ByYara!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

