Catrice ACid/DC & Essence topper 08 night in vegas

In de shoplog van vandeweek konden jullie zien dat ik drie nieuwe nagellakken had gekocht. Één daarvan, Be Pool van Catrice, heb ik al gereviewd, omdat ik jullie die graag snel wou laten zien. Vandaag zijn de andere twee uit de shoplog aan de beurt!

Allereerst ACid/DC van Catrice, een nieuw lakje in het assortiment sinds februari!

New Colour, New Brush!

Dit is het nieuwe felgroene nagellakje van Catrice 810 ACid/DC en dan eigenlijk met een bliksemschicht.

Met een licht zilverkleurige shimmer er in.

Eigenlijk is dit kleurtje al heel mooi in één laagje, maar toch heb ik er twee gedaan.

Hier vind ik em een beetje gelig lijken, of licht dat aan mij? Dit kleurtje viel heel erg op tussen alle andere leuke nieuwe lakjes. Maar ik dacht laat ik eens gek doen, ik neem een kleur waarvan ik nog niks heb! Lekker vrolijk voor deze lente dagen. Ik wil binnekort een leuke nailart maken met deze kleur & lekker knalroze ofzo, haha.
Op dit potje staat het trouwens ook weer; het kwastje is veranderd. De kwastjes zijn nu wat breder zodat je bijna in een keer je hele nagel lakt (vooral breedte). Ook is het kwastje wat ronder waardoor je mooier uitkomt bij je nagelriemen.

En toen ik mijn nagels in dit knallende kleurtje had gelakt, stond ik in m’n hand met het Essence special effect topper in mijn hand & bedacht ik me dat dit misschien wel een mooie combi was. Ik heb de topper 08 night in vegas niet apart geswatcht op een ‘kale’ nagel en alleen nog op deze felle ACid/DC. Ik zal binnekort nog een post maken met de topper op verschillende kleurtjes!

08 night at vegas

Je kan echt zien dat het flakies zijn en niet van die 6-kantige glitters e.d. Hier zie je heel mooi de reflectie van het licht in de flakies geeft een mooi regenboog effect. Het is een beetje wittig/doorschijnend dus deze special effect topcoat kan je op alle kleuren dragen! Deze keer op groen dus.

Eerst deed ik 1 laagje er overheen.

Maar dat vond ik niet genoeg, ik wou dat m’n nagels nog meer gingen ‘shinen’ (ofzo) dus deed ik er nog een laagje overheen. Je moet zelf bepalen hoeveel je doet, 1 laagje is gewoon mooi subtiel.   

Heel leuk om de hele dag mee te spelen in de zon, hihi.

Dit vond ik de twee mooiste vingers, de ACid/DC & de special effect topper 08 night in vegas zitten er beide heel mooi op! Deze special effect topper ga ik zeker nog vaak gebruiken!

Zoals we altijd al gewend zijn zit er in deze potjes evenveel als normaal. De ACid/DC van Catrice bevat 10ml & 08 night in vegas bevat 8ml. Ze zijn te koop bij verschillende drogisterijen, o.a. het Kruidvat. Catrice nagellakken kosten 2,49  euro & de Essence special effect toppers kosten 1,79!

 

Wat vinden jullie van deze combo? En hebben jullie een suggestie voor een mooie kleur onder de topper?

 

 

5 gedachtes over “Catrice ACid/DC & Essence topper 08 night in vegas

  1. dinero online zegt:

    Hi! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I
    truly enjoy reading your posts. Can you suggest any
    other blogs/websites/forums that cover the same topics?
    Appreciate it!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

