wordpress fail.

Voor de afgelopen dagen had ik een aantal dingetjes klaar staan, zodat ik deze week wat door kon werken aan volgende week. Ik heb namelijk net mijn SE week afgesloten en kreeg deze week mijn cijfers terug. En dit waren de laatste SE’s voor mijn eindexamen, er was dus niet veel te doen, zeker niet thuis. Dus nam ik de gelegenheid om wat voor te werken zodat uiteindelijk straks met mijn examens er ook posts zouden zijn. (Ik zou dan blijven voorwerken zegmaar)

Maar wordpress faalt een beetje. Ik zag halverwege de week wel dat er iets niet op stond, maar toen dacht ik buh laat maar, voor morgen staat er een nieuwe post klaar.. Maar omdat ik ’s avonds wel naar een VIP shop avond ging van DIDI, moest dansen enz enz. had ik het niet iedere dag door. Bestwel vervelend want het ging nu eindelijk goed. Ook heb ik me heerlijk bezig gehouden met nagellak, want aih wat heb ik veel gekocht de laatste tijd! En ik maakte zelfs een look & probeerde een filmpje te maken! De look krijgen jullie vandeweek dus te zien, yay!

De posts moeten eerst een beetje aangepast worden (de dagen), dus dat ga ik zo gelijk doen. En dan ga ik eens kijken wat ik vandaag post. De andere dagen kunnen jullie de nog andere leuke posts verwachten. Sorry dat jullie vandeweek geen posts hebben kunnen lezen van mij!

Vergeet trouwens niet mee te doen aan mijn winactie voor mijn verjaardag!
maandag 26 maart wordt de winnaar al gekozen!

4 gedachtes over “wordpress fail.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

