Happy Bday to meee!

26 maart, de datum waarop ik 18 jaar geleden werd geboren! 18 alweer! Leuk om weer wat ouder te worden, maar soms gaat het ook wel een beetje snel..

Geen idee wat dat Magna Vidal betekend, maar de foto komt van weheatit.com

 

Alle dingen die je nu opeens mag zijn wel leuk, maar nog leuker is dat je nu veel meer verantwoordelijkheden krijgt. Vooral dat ze verwachten dat je dat kan, dat je daar klaar voor bent. Ook studeren en op mezelf wonen (over een tijdje) lijkt me erg leuk. Maar soms denk ik ook weer dat sommige dingen heel snel gaan. Dat ik straks alweer van een fijn vertrouwde school af ga bijvoorbeeld. Dat klinkt misschien een beetje kinderachtig, maar ik heb het erg naar mijn zin gehad op deze school, veel beleefd & vrienden gemaakt & je kwam daar toch ooit als kleine brugpieper en groeide op tot wat je nu bent ! Omdat het soms zo snel gaat, realiseerde ik me dat ik nu met volle teugen van het leven moet genieten ! 🙂

Maargoed! Vandaag was dus mijn verjaardag. Het was echt een top dag vol gezelligheid, lachen & liefde. Ook kreeg ik een aantal leuke cadeau’s, waar ik echt super blij mee was. Maar hier ga ik morgen wat meer over schrijven & post ik ook wat foto’s!

Én morgen wordt de winnaar van de winactie bekend gemaakt! Ik zal daar een klein stukje over schrijven en de winnaar mailen.

Ook wil ik meteen even vertellen dat ik ben bezig geweest aan mijn site & dat ook nog ga doen. Zo zijn er nieuwe menu balkjes; Contact, Winactie  Challenges. De info is vernieuwd en ik heb nu ook een mail adres zodat jullie mij vanalles kunnen vragen. Dus heb je een vraag, opmerking, idee of wat dan ook? Mail naar maaiketaartje@gmail.com ! Ik zal de komende week ook nog wat aan de lay-out gaan doen.

Vandaag dus even geen ‘goeie’ post. Eerlijk gezegd was ik vergeten om er automatisch iets op te laten zetten en daar heb ik veder niet meer over nagedacht om dat ik m’n Bday aan het vieren was! 🙂

Morgen dus een Bday stukje & de uitslag van de winactie, daarna zullen er weer gewone artikelen komen. Hint; met veeeeeel swatches!

Liefs,
Maaike ❤

 

15 gedachtes over “Happy Bday to meee!

  1. Dina zegt:

    Gefeliciteerd! Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik 18 werd…
    Je beseffen dat je met volle teugen van het leven moet genieten is een ding, het ook daadwerkelijk doen kan soms lastig zijn.

    • Maaike zegt:

      Dankjewel! Ja het is natuurlijk ook een leeftijd/verjaardag om niet te vergeten !
      En dat is idd zo, je zou zo veel dingen willen doen & genieten, maar dat kan niet altijd.
      Maar toch moeten we het proberen ! 🙂

  2. Mieke zegt:

    OMG ! Ik ben je verjaardag vergeten!!!! :O
    Echt heel erg sorry & van harte gefeliciteerd!
    Hoop dat echt dat je verjaardag super was, want 18 is een mooi en speciale leeftijd!
    Ben benieuwd wat je allemaal gekregen en gedaan hebt 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

