!! uitslag winactie !!

Eindelijk is het zo ver! De uitslag van de winactie….
Ik vond het echt heel leuk om deze winactie te organiseren, ik was erg benieuwd hoeveel mensen er op af zouden komen. Helaas niet heel erg veel, maargoed ik heb ook niet veel volgers & het waren niet super nieuwe producten. Ik vond wel dat er nu genoeg mensen meededen om de winnende spulletjes ook echt weg te geven, zou ook een beetje sneu zijn voor jullie he!
Hier nog even wat jullie konden winnen!


Een fijne eye soufflΓ© van Essence en een eyeshadow van Catrice.
Vanmiddag heb ik alle namen, op volgorde van reactie, in random.org gezet. Daar kwam de winnaar uit op Nr.1 …….. *tam tamΒ tam taaaam*

LISANNEEE! Van harte gefeliciteerd!

Opzig wel terecht aangezien jij er zelfs een stukje over geschreven had & een link had geplaatst. Maar ook de andere bedankt voor het mee doen!

Lisanne, zou je mij een mailtje willen sturen met al jouw gegevens naar maaiketaartje@gmail.com ? Als ik binnen een week geen mail heb ontvangen, kies ik een nieuwe winnaar!

Sorry voor de andere lady’s, maar heel erg bedankt voor het meedoen. Ook hoop ik dat jullie mij blijven volgen en wie weet komt er over een tijdje nog een winactie !

Liefs,

Maaike ❀

 

 

 

11 gedachtes over “!! uitslag winactie !!

  1. Mieke zegt:

    Helaas niet gewonnen, sta zelfs onderaan πŸ˜₯ haha.
    Gefeliciteerd Lisanne! πŸ˜€

    Ik kijk nu al uit naar je volgende winactie & je artikelen natuurlijk ook !

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

