Lente kriebels

Lente kriebels, ik heb ze figuurlijk en letterlijk. Letterlijk door de hooikoorts van al die pollen die heerlijk door de lucht heen dwarrelen om zo ergens anders mooie bloemetjes te kunnen voortplanten, haha. Oke, maar daar gaat het nu niet om. Nu gaat het om de figuurlijke lente kriebels. Kriebels die krijgt als je denkt aan lente, maar waar denk je dan eigenlijk aan? Ik maakte een lijstje en zocht daar mooie foto’s bij op weheartit. Over een week zal ik een nieuwe post maken met mijn eigen foto’s !

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Straks weer heerlijk lang buiten kunnen zitten in je lente/zomer klaar gemaakte tuin. Lang buiten kunnen blijven en lol maken met je vrienden. Weer naar mooie parkjes die volop in de bloei staan. Geen warme kleding aan hoeven, maar juist fijne stoffen in pastel of juist knal kleuren. Pasen, paaseitjes eten, zoeken of je boompje/takken mee decoreren. Pas geboren diertjes die je wel dood zou kunnen knuffelen. Alle kleuren & printjes met elkaar combineren. Bloemen, staan volop in de bloei, ook al in al die mooie kleuren en maar die ook lekker geuren. Echt álles staat in bloei.

Haha, dat laatste rijmde, hihi. Maar echt zo denk ik er wel over en ik houd van de lente! En dus niet alleen omdat ik in de lente jarig ben, maar omdat eigenlijk alles weer een beetje tot leven komt vanuit de winter.
Vandaag was het jammergenoeg veel minder lekker weer dan vorige week & begin deze week. Maar laten we hopen dat het snel weer beter wordt!

Op weheartit kun je dezelfde foto’s zien (&anderen) op mijn account!

Hebben jullie al helemaal de lente kriebels? En wat vinden jullie het aller fijnst aan de lente of doet jullie er het meest aan denken?

Liefs,

Maaike ❤

Ps; Grappig de schoolmusical van mijn school dit jaar heet ‘Lente Kriebels’! De Nederlandse versie van ‘Spring Awakening’.

 

12 gedachtes over “Lente kriebels

  1. Mieke zegt:

    Aaah jaa lente! Het was inderdaad heel fijn weer 😀
    Je hebt erg mooie foto’s uitgekozen, word er helemaal vrolijk van.
    Ik krijg vooral een lente gevoel bij bloemen en blije mensen! 🙂
    grappig van die musical, speel jij er in? 😛

  2. MissEvie.nl zegt:

    Ik hou van de lente! Alles gaat weer bloeien, iedereen is veel vrolijker. De zon die je een heerlijk kleurtje gaat geven en natuurlijk de lange lichte dagen en luchtige kleding. Ik hou er van 🙂

  3. Josephine zegt:

    Yay, laat de lente maar komen, ik heb er zin in. Al het groen, mooie bloemen, de zon (heeeeel belangrijk) en leuke jurkjes en rokjes dragen! Stiekem ook een beetje omdat ik dan jarig ben, haha.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

