~Personal message

Lieve lezeressen,

Even een klein berichtje. Ik vind het echt ontzettend fijn & lief dat jullie mij maar blijven volgend ondanks ik best wel onregelmatig iets post. Jullie weten dat ik nog op de middelbareschool zit (eindexamenjaar) en dat ik het goed probeer in te plannen, maar soms lopen dingen toch even anders. Zoals nu.

2 weken geleden had ik mijn laatste SE week voor mijn Centraaleindexamen. Dat was erg spannend en er moest veel voor geleerd worden. Ik had 7 vakken en in een week ervoor had ik ook nog eens 2 mondelingen. 2 vakken zijn niet zo goed gegaan, maar die heb ik deze week kunnen herkansen. Waaronder wiskunde, bleh, en daar was dus afgelopen weekend toch nog iets meer aandacht voor nodig dan ik eigenlijk dacht. Sowieso moet ik mijn schoolwerk veel meer aandacht geven dan anderen. Ik zal binnekort een persoonlijk stuk schrijven met meer uitleg.
Maar daarom was er in het weekend dus even niks. Gelukkig wordt wordt het vanaf nuΒ een stuk rustiger, ik moet natuurlijk langzaam al dingen gaan leren voor het CSE maar heb geen proeven, PO’s, presentaties, SE’s etc. meer! : )

Maar ondanks dat allemaal zijn jullie mij nogsteeds blijven volgen & zijn er zelfs een aantal bijgekomen! Echt, I love you guys! Ik blog heel graag en ik doe daar ook graag dingen voor (lekker crea bezig zijn). Je moet namelijk ook lol hebben in je leven, dat is ook belangrijk. En doordat jullie mij volgen geeft het mij een goed gevoel over wat ik doe & dat geeft mij ook een beetje steun. Zoals ik al zei, ik zal later een uitgebreider stuk schrijven.

Voor nu bedankt & morgen is er weer een leuk artikeltje om te lezen ! : D

Liefs,

Maaike ❀

6 gedachtes over “~Personal message

  1. Beauty Koning zegt:

    Ik vind het juist goed dat je nu meer tijd besteedt aan school, aangezien het nodig is. Examens zien niet zomaar iets! Goood luck nog met de examens die nog moeten komen, hopelijk gaat het goed!

  2. Maaike zegt:

    tuurlijk blijven we je volgen!
    Je schrijft leuk, alleen heb je daar niet zo veel tijd voor en je zou er wel meer tijd aan willen besteden.. maar school gaat nu echt voor, dan heb je alle tijd πŸ˜‰
    Succes nog met alles! Ben benieuwd naar je stukje van morgen πŸ˜€

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

