Essence – Season of extremes

Dé nieuwe TE (trend edition) lijn van Essence; Season of extreme’s ! Dit keer alleen nagellakken in de TE lijn, maar dat vind ik als groot nagellak liefhebber hélémaaal niet erg! Alhoewel er wel een heleboel mooie kleuren tussen zaten waardoor het moeilijk kiezen was.. Het beloofde een kleurrijk TE te worden of eigenlijk extreem! Eerst maar eens kijken welke mooie kleuren(combi’s) je kon kopen!

Eerst de 8 ‘gewone’ nagellak potjes;

” Essence season of extremes nail polish Geniet van de kleurrijke kant van het leven! Season of extremes heeft zes kleuren nagellak die alles te bieden hebben voor meiden met een passie voor kleur! De kleurselectie is geweldig – met knaltinten en subtiele schakeringen, geschikt voor elke stemming en iedere outfit. Totaal 8 kleuren waarvan 4 felle kleuren en 4 nude achtige tinten. Adviesprijs: €1,79

(Snap alleen niet de ‘6 kleuren’ in het stukje van essence, het zijn toch 8 lakken..?)

De heldere & felle kleuren met de witte dop.

De pastel/nude kleurige lakken met de zwarte doppen.

In de TE circus circus had Essence voor het eerst coulour3 nagellakken, nu zitten er 6 kleuren in het vaste assortiment. Voor de nieuwe TE maakte ze nog 6 mooie combinaties!

” Essence season of extremes nail polish colour3 Extreme creativiteit: de tweekleurige nail polish nail colour3 legt de focus op sensationele kleureffecten. De tinten kunnen afzonderlijk worden opgebracht of over elkaar om een unieke nieuwe kleur te creëren. Zomers geel, helder roze, natureltinten of glinstering – het is er allemaal. Verkrijgbaar in drie kleurrijke combinaties: 01 it’s two bright, 02 brightsmates and 03 we are all bright and in three soft duo-shades 04 just the nude of us, 05 team nude and 06 my best nude friends and me. Adviesprijs: €2,79

De eerste 3 keuren combinaties is eigenlijk net als de grote trend van nu in de fashion wereld; colour blocking! De andere drie zijn weer combinaties van nude/pastel tinten.

Van deze TE van Essence heb ik alleen 2 nagellakken gekocht van de colour3, dat zijn de nummers 4 & 5. Ik vond de colour blocking combinaties er heftig uit zien of zo in de winkel & dan speel ik liever op safe en kocht ik dus de nude kleurige. Ook niet verkeerd want die zijn ook super mooi, maar na een aantal swatches te hebben gezien vind ik het toch wel jammer dat ik niet nummer 1 of 3 heb gekocht. Misschien koop ik die nog wel.

Ik begin met lakje 04 just the nude of us.

Dit is de basiskleur, hij doet mij een beetje denken aan koffie (cappucino ofzo). Niet echt een gezellig of zomers kleurtje zou je zeggen..

Maar met de blauwe gloed & mini glitter in de topcoat wordt het al stuk leuker!

04 just the nude of us een colour3 (duo)nagellak. (& ik heb alweer butsjes…)

Mooi kleurtje, vinden jullie niet? Ik vind het een hele mooie combi & had ook wel verwacht dat het er zo uit zou zien.

Nu nog mijn tweede lakje de nummer 5 in de collage/collectie; 05 team nude. Dit is een rozig tintje en dus heel safe van mij om deze te kopen, want ook dit wordt een rustige maar mooie combi.

Alleen de basis kleur is al prachtig!

Met de wittige/glitter topcoat lijkt het een beetje een koper kleurtje te krijgen, ik vind het erg mooi!

Bij alletwee de nagellak duo’s heb ik van iedere kleur 2 laagjes op, niet te dik hoor, ik bouw het liever op. In ieder potje zit 4ml dus samen 8ml, dat vind ik wel die 2,79euro waard! De kwaliteit van de nagellak is zoals we van Essence gewend zijn; goed dus ! Wel even wennen dat je een groot stuk vasthoud om mee te lakken. (Het andere potje zit er natuurlijk aan vast.

Ik ben echt super tevreden over deze TE lijn & de lakken die ik gekocht heb. De colour3 lakken geven echt een super mooi effect aan je nagels.  Ik hoop eigenlijk dat er nog een paar over zijn van die felle kleurtjes, want die wil ik toch ook wel errûg graag hebben !

Heb jij een lakje uit dit assortiment & welke vind jij het mooist van deze twee?

15 gedachtes over “Essence – Season of extremes

  1. Mieke zegt:

    Ik had ze gezien en ik heb pimp my bright gekocht! 🙂
    Maar die roze kleur is echt heel mooi en vind ik zonder topper mooier,
    de koffie kleur met topper vind ik het mooist in het geheel !
    trouwens, heb je ergens anders gefotografeerd?

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

