message & spam je blog !

De afgelopen dagen/weken gaat het nu eindelijk redelijk goed met mijn blog. En zijn regelmatiger posts & wat betere posts. Ook heb ik de afgelopen dagen er weer meer volgers bij gekregen! Vorige keer toen ik wat zei over mn volgers zat ik op 9 of 12, nu zijn het er alweer 18 ! : D Ik ben echt super blij & dat geeft me ook de drive om goed door te gaan, omdat het dus meer gewaardeerd wordt.
Ik heb best lang na zitten denken hoe ik het beste regelmatig iets kan posten. Het liefst wil ik iedere dag iets posten, maar dat gaat simpelweg gewoon niet door school enzo. Maar ik vind het ook stom als ik om de dag schrijf en de dagen ertussen dus helemaal niks staat. Daarom ga ik om de dag een ‘boeiend’/ uitgebreid stukje schrijven & de dagen ertussen komen er posts met favoriete clip van de week, film tip of zoals vandaag spam je blog. Korte sposts maar toch leuk : ) vind ik dan, hehe.

 

Dus vandaag voor de eerste keer op mijn site; SPAM JE BLOG!!
Je kan je eigen blog spammen, de blog van iemand anders, sites & zelfs youtube kanalen mag je spammen! Laat je lekker gaan, vandaag mag het !
Ik hoop dat mensen dan bij elkaar en kijkje nemen & ik zal ook bij iedereen een kijkje nemen : )

Veel plezier & nog een fijne dag vandaag!

Liefs,

Maaike ❤

5 gedachtes over “message & spam je blog !

  1. kimberley zegt:

    Ik blog ook niet iedere dag. Ik schrijf gewoon wanneer ik zin heb. Het moet natuurlijk wel leuk blijven en niet als een verplichting voelen.

    Ik blog eigenlijk over vanalles. Ik ben nog een beetje aan het ontdekken welke kant ik op wil.

  2. MissEvie.nl zegt:

    Wat fijn dat het goed gaat met je blog, ga zo door! 🙂 je hoeft natuurlijk niet elke dag iets te schrijven, om de dag kan net zo goed. Dat deed ik eerst ook.
    Mijn blog is http://www.missevie.nl. Elke dag een beautyartikel en elke maand een leuke winactie!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

