ergenissen.

My gooood! Eindelijk gaat het goed met mn blog, ben ik vandaag alweer aan het falen. Jullie lieten hele lieve berichtjes achter bij mijn post van gisteren, dat jullie blij waren dat het goed ging en dat het prima is om de dag iets te posten.

Ik had een mooi schema gemaakt, afgestemd met m’n school, vrije tijd & andere hobby’s. De post van gisteren stond er op & gisteren middag was ik klaar met het stuk voor vandaag. Voor vandaag stonden dan eindelijk de swatches van de LE collectie feMALE van Catrice op de planning. Hij stond er heel even, 10 minuten op precies te zijn en zonder foto’s. Hij zou er om 12uur opstaan & dus vroeg ik een vriendin om te kijken of het er op stond. Vervolgens vertelde zij mij dat er geen foto’s bij stonden…
Ik had een enorme rustratie.. Het was namelijk een lang artikel met mooie foto’s en eindelijk ging alles goed, maar toch niet. Maar de hoop was nog niet helemaal opgegeven, wij kunnen op school laptops lenen (uit een muur) dus dat ging ik héél snel doen. Want ik dacht; ik zet de foto’s er gewoon opnieuw tussen & dan is alles weer goed. Yaay, dan gaat het toch nog goed, zoals ik het wou!
Yeah, but where are those damn pictures..? Waar waren *** die foto’s naartoe!?!? Ze waren niet meer te vinden op mijn wordpress account & omdat ik op school was kon ik ze ook niet opnieuw uploaden.
Beetje raar aangezien ik ze gisteren middag nog heb gebruikt om in het artikel te plaatsen.. Nu ben ik net pas thuis gekomen en ging ik dus meteen kijken of ik ze er alsnog tussen kon zetten. Nergens te vinden op de computer… T-T goneee!


Een hele tijd geleden is mijn eigen laptop er mee opgehouden & sindsdien werk ik op mijn moeders laptop. Want haar laptop is snel, goeie paint & de laptop is vooral heel fijn omdat hij wat groter is dan een gemiddelde laptop. Mijn moeder heeft deze laptop gekregen van haar werk om thuis te kunnen werken. En mijn moeder vond het een handig idee als ze haar computer weer eens ging opruimen.. Dus alle ‘onnodige’ dingen weggooien.. En aangezien ze gezien heeft dat ik met deze foto’s al bezig was geweest, dacht ze dat ze weg konden….. meeh ! 😦
Maar het is dan nogsteeds een mysterie hoe ze ook uit wordpress verdwenen zijn.


Kortom, hehe, ik moet opnieuw mn nagels lakken, swatchen op mn arm, foto’s maken, foto’s knippen.. en dat terwijl ik juist zo’n strakke planning had gemaakt. En eingenlijk was dit artikel al veel te laat gepland, want het zijn LE producten.. Vandaag, morgen en misschien zelfs overmorgen gaan ik aan de slag & dan zet ik het artikel er alsnog op. Ik moet namelijk ook nog dingen doen voor school & dat is erg belangrijk, want het zijn de laatste dingetjes voor m’n eindexamen. Verder hou ik me gewoon aan mn planning zoals ie was. Sorry dat jullie dan vandaag geen boeiend artikel hebben, maar ik kan er weinig aan doen & vind het heel stom.

Kom dus morgen terug voor een wat gezelliger stukje : )

Liefs,
Maaike ❤

2 gedachtes over “ergenissen.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

