For so far; school is done.

Afgelopen week stond in het teken van mijn allerlaatste se, proefexamens en laatste PO. Hoop ik dan tenminste, want ik moet natuurlijk nog mijn examens doen.. Maar ik doe er alles aan om die te gaan halen!
Proefexamens maken is verplicht bij ons op school, het is echt fijn en handig, behalve de tijden, maar dat hebben we straks ook dus moeten we er maar aan wennen! We hadden er twee per dag (maandag & dinsdag) en duurde als een echt examen 3uur… Het eerste blok begint om 9uur tot 12uur & dan verlenging, het tweede blok begint om half2 tot half 5 & dan nog verlenging. En laat ik nou toevallig verlenging hebben..
Ik heb er gelukkig niet tot half 5 gezeten, maar het werd iedere dag aardig laat. En dat terwijl we ook nog even een literatuur SE voor Engels moesten voorberijden! Die had ik vandaag, niet heel erg moeilijk; je leest twee boeken en op je SE wordt je over 1 boek overhoord. Wel met moeilijke vragen, maar allemaal te beantwoorden als je het boek gelezen hebt. En dan kwam meneer William Shakespeare er ook nog even bij kijken, daar mocht je zoveel mogelijk over vertellen.. Muhahahah! En dat gaat ze voelen ook dit weekend. Ik heb maarliefst voor het hele SE 5 blaadjes gebruikt aan beide kanten, le mee proud! ^^ Ook hebben we de laatste PO’s afgerond, de laatste gesprekken geweest & cijferlijsten ondertekend.. Alles staat vast, er is niks meer aan te doen, alleen nog het Centraal Examen… Alleen nog maar leren leren leren & leren!
Maar de week wordt heel goed afgesloten. Morgen hebben wij nog les, maar ’s avonds / ’s nachts is het examennacht en gaan we kamperen op het sportveld! Klinkt heel saai, maar er zijn geen leraren & de drank is niet veboden, heheh. En onze school ligt vrijwel in het centrum van Den Haag, dus die nacht komt helemaal goed. En vrijdag dan komt eindelijk onze grote revenge voor de hele school; EXAMENSTUNT!
Ons thema is Feuten, van het programma, wij gaan net als hen lekkere kak gekleed. Dan pakken we eerst de leraren en daarna de leerlingen, muhaha!

Heerlijke dagen! Maar jullie snappen dus dat ik me de afgelopen dagen vol gefocust heb op school. Bijna alles staat nu vast, maar toch wordt het er niet rustiger op.. Volgende week moet ik bijvoorbeeld voorspelen voor mijn opleiding die ik graag wil doen volgend jaar ! Maar dat is pas volgende week! Morgen staat er weer een artikel voor jullie klaar, naja dit is ook al bijna vandaag.. (23.58)

Liefs!

Ps; En dan was het vandaag ook nog eens de 18e verjaardag van een vriendin & 17 maanden anniversary met m’n vriend 🙂

Een gedachte over “For so far; school is done.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

