Surprise -18 bday- party!

Woensdag vertelde ik jullie dat ik eigenlijk bijna geen les meer had door examennacht & stunt. Donderdag naar vrijdag konden wij op het sportveld van school kamperen, ik en mijn vrienden hebben dit niet gedaan, helaas. Het regende enorm & eigenlijk had niemand een bruikbare tent. Ik ben eerst nog ’s middags uit school naar huis gegaan om bijles te geven, toen ben ik heerlijk nat geregend. Twee uurtjes later ging ik weer naar de stad (Den Haag) om lekker uiteten te gaan met ‘z’n allen! Daarna gingen we nog wel gezellig naar het veld ! Wat echt één groot feest was, amazing!
De andere ochtend (vrijdag) moesten de tentjes al om 8uur van het veld af & alles schoon zijn. Om half 9 begon namelijk het eerste lesuur al (&gym) en we wilde natuurlijk niet dat iemand iets doorhad.. Ik hoefde gelukkig niet zo vroeg m’n bed uit, want ik sliep heerlijk bij mijn vriendje thuis. We zijn wel héél lang gebleven dus heel veel slaap hebben wij ook niet gehad. Om 11uur werden we op school verwacht om om half12 aan de examenstunt te beginnen! ‘We’ hebben een leuk filmpje gemaakt & ik ook foto’s die ik later nog zal laten zien!Maar vrijdag ging ik dus na de examenstunt terug naar het huis van m’n vriendje, toen zijn we weer heerlijk net geregend & behagelt! Toen moest ik om 2uur alweer naar huis, want om 3uur moesten mijn oppaskindjes uit school gehaald worden. Gelukkig hebben die kinderen zich heel goed kunnen vermaken & kon ik een beetje uitrusten, ook was ik alweer om half 6 klaar. Mijn moeder en ik hadden helemaal geen zin om te koken en zijn dus naar de snackbar gereden, hihi. ’s Avonds ging ik weer naar de stad met mijn vriend & een andere vriend. We gingen naar de nieuwe film Battleship, komt nog een stukje over, maar hij was leuk ! Die avond bleef ik alweer bij mijn vriend slapen, wel zo handig, want de andere dag heb ik orkest bij hem in Voorburg. Daar ben ik alleen de tweede helft geweest, omdat ik dus echt niet wakker kon worden, whoops. Daar nam ik afscheid van iedereen (dacht ik), omdat ze volgende zaterdag om 5uur ’s nachts op tournee gaan & ik niet mee ga.
Toen ik weer terug fietste naar m’n vriend, belde hij me om te gaan lunchen daar in een straatje dus dat ik daar moest blijven, cutie pie! Dus daarna pas naar zijn huis om m’n spullen te pakken & naar mijn huis te gaan, dat werd nog een beetje uitgesteld… Ik heb geloof ik wel 3 of 4 keer tegen hem gezegd op de fiets hoe moe ik was & dat we straks eindelijk even konden gaan liggen & veder niks hoefde… en toen; 

SURPRISEEEE! Happy 18th Bday to MEEE!
De hele kamer & tuin stond vol familie, vrienden & kennissen! Ik barstte in tranen uit; ik vond het geweldig, fijn & ik was bekaf! 26 maart was ik jarig, we hadden toen bedacht dat ik m’n verjaardag maar moest vieren met m’n slagen, omdat ik de week na m’n Bday nog SE’s had.. Maar m’n ouders hadden toch heel iets anders in gedachten ! Eerst heeft iedereen mij even kunnen feliciteren, nadat ik bijgekomen was dan. Toen ben ik me even lekker gaan omkleden en m’n gezicht gaan ontdoen van uitgelopen mascara. En daarna heb ik een awesome verjaardag gehad. Het was dan misschien bijna een maand geleden dat ik echt jarig was, maar gisteren voelde het gewoon weer even 26 maart ! 😀
Mijn ouders hadden een hele mooie taart laten maken, een fotoboek met foto’s van mij mini tot nu & een mooie spandoek. Ze hadden familie laten komen, vrienden, kennissen, buren & zelfs m’n oppaskindjes waren er! Ja, die ik de dag er voor nog gezien heb.. Ze hadden een grote barbecue gehuurd en allemaal lekker eten gekocht. Het was een super feest, een onvergetelijk feest!
Echt super bedankt pap & mam, love you !

De afgelopen dagen  gebeurde er soms wel wat rare dingetjes, maar waar ik dit nooit achter had gezocht! Dit lijkt mij leuk om jullie te vertellen, maar niet meer in dit stuk, want dit is al veelste lang! Ik ga jullie dat wel vertellen met foto’s en filmpjes van deze dag!

Maar dit is dus ook een rede waarom er gisteren niks op m’n blog stond. Ik had namelijk niet voor gewerkt door m’n drukke week met proefexamen & examenstunt enz. & had verwacht dat ik zaterdagmiddag dus nog even veder kon tikken aan m’n stukje, niet dus. Vandeweek krijgen jullie weer gewoon artikeltjes te zien & als het goed is mijn eerste filmpje! Le me excited!

Het was echt een ongelofelijke week, veel gebeurd, veel mooie herinneringen gemaakt & die ik zeker niet snel zal vergeten !

Love to my mom, dad & boyfriend. Thank you for this amazing, unforgettable weekend!

6 gedachtes over “Surprise -18 bday- party!

  1. BeautyChef zegt:

    Wat leuk zeg! Surprise party’s zijn altijd zo leuk vind ik, haha. Mijn moeder had ook een keer een surprise party voor me georganiseerd. Dat was net toen ik terugkwam van een hele dag op ’t strand liggen, dus was ook best wel moe, maar was wel echt een heel lief gebaar! 😀

  2. Mieke zegt:

    Leuke week heb jij gehad zeg!
    En wat super lief dat ze dat voor je hebben georganiseerd! 😀
    Ben benieuwd naar alle foto’s & filmpje!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

