Essence TE review; Fruity nagellak

Vandweek liet ik in mijn eerste shoplog filmpje een aantal producten van de nieuwste TE van Essence zien; Fruity! Ik kocht een nagellak, sealing topcoat & nail fruits. Vandaag review ik de nagellak, ik heb gekozen voor de meest roze kleur (er was ook een paarsachtige) zonder naam.. Op de site van essence staan alle producten met de namen er op, maar er staat niet bij welke bij welke kleur nagellak hoort.. helaas, maar ik gok op 05 mashed berries of 03 very cherry. 

Dit is het potje, beetje ovaal en er is dus echt nergens een naam te bekennen..

Vinden jullie die stipjes/glitters ook niet op pitjes lijken? Ik wel, ik dacht ook eerst dat het meer pitjes waren, maar het zijn gewoon glitters. Maar alsnog ziet het er heel mooi uit & lijken het alsnog pitjes!

Sorry voor m’n wondje trouwens, hoop dat jullie het niet heel erg vinden of kan het echt niet?

Prachtig roze kleur toch? Hij lakt het zelfde als alle andere Essence lakken & de glitters doen niet raar in de nagellak of zo. Ook zit er een goeie hoeveelheid glitters in & glimmen ze niet heel erg.
Het flesje bevat 10ml en kost € 1,79. Dat is iets duurder dan normaal, maar de inhoud is verdubbeld! Een normaal potje nagellak van Essence is 5ml.

Hij lakt heel fijn, geeft een mooie finish & de glitters ogen als nog een beetje als ‘pitjes’ of vermalen stukjes fruit. Goed gedaan dus van Essence, want dat was hun doel!
Als ik klaar ben met mijn examens/meer tijd heb, zal ik een nail-art maken met de fruit nails uit de Fruity lijn!

Wat vinden jullie van dit lakje, zouden jullie em dragen? En hebben jullie iets gekocht van de Fruity lijn?

8 gedachtes over “Essence TE review; Fruity nagellak

  1. Beauty Koning zegt:

    Het lijkt inderdaad op pitjes, ook al in het filmpje. :p Het wondje is niet erg, gaat namelijk toch om de nagellak! Het ziet er wel pijnlijk uit. De kleur vind ik zo gaaf, met de glitter eh pitjes erin, like it!

    • Maaike zegt:

      Haha, die glitters ook! Ziet er wel leuk uit van veraf! Tsja.. Mn vinger.. Vroeg me af of het wel ‘fijn’ was voor jullie om te zien ^^
      &ja het was pijnlijk!

    • Maaike zegt:

      Hihi, heel stom langs de rand van een la.. Omdat ik door had dat als ik niet snel mn hand weg trok, hij er tussen had gezeten..
      Het idee vond ik ook heel leuk, maar het is er Idd niet super uitgekomen.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

