Longen zijn stom.

Ik heb jullie net verteld dat ik weer terug ben en dat ik weer volop zin heb in het bloggen, gebeurt er weer iets dat dit tegen houd. Althans het is moeilijk in te plannen en heb geen idee wanneer ik wel en niet thuis ben.
Zaterdag begon als een hele fijne stranddag met vrienden, maar eindigde voor mijn vriend helaas een stuk minder fijn. Opweg naar huis kreeg hij last van z’n rug (inwendig) en daarna ook van zijn longen. Al snel had hij door dat zijn rechter long weer was ingeklapt. Dit is al de 4e keer & 3e aan zijn rechter kant. We zijn gelijk naar het ziekenhuis gegaan waar hij snel geholpen werd. Gelukkig ben ik mee gegaan om hem te steunen bij het aanleggen van de drain, want echt dat is geen pretje. Nu ligt hij dus in het ziekenhuis en moet daar ook nog een tijdje blijven & daarna nog lang revalideren. Jullie snappen natuurlijk wel dat ik graag iedere dag even naar hem toe ga. Mei 2011 heb ik dit ook al met hem meegemaakt en hij voelt zich daar echt niet fijn. Wie wel? Maar buiten dat wordt hij ook nu eindelijk geopereerd, zodat het als het goed is niet meer gebeurd, maar daar wil ik dan ook bij zijn. Wanneer dat gaat plaatsvinden is nog niet duidelijk. Ook ga ik deze week weer beginnen met werken en pendel ik hier tussen dus een beetje op en neer.
Ik heb wel een beetje voorgewerkt, maar aan veel dingen moet toch nog even dat laatste dingetje veranderd worden. En wanneer ik dat ga doen heb ik echt nog geeeen idee en eigenlijk maakt me dat nu even niet zo heel veel uit. Tuurlijk wil ik dat er weer het een en ander op mn blog staat, maar mn vriend gaat nu echt even óveral voor.

Nu zullen er dus heel onregelmatig posts komen, maar beter iets dan niets en ik denk dat jullie dit ook wel begrijpen. Het is alleen gewoon weer heel erg balen, omdat ik vol goede moet zat. Maar het is nog meer balen voor mn vriend, want we dachten dat hij er nu een beetje overheen aan het groeien was, maar helaaas.. Ik vind het echt heel erg voor hem.

Hopelijk tot snel! Liefs, Maaike

3 gedachtes over “Longen zijn stom.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

