YouuuuTubee – mei/juni/juli

Tijdje geleden ben ik aan het Youtuben geslagen en nu maak ik steeds meer video’s en heb ik ook heel veel ideën. Nu staat de teller nog op 7, maar hebben jullie er pas 3 gezien. En aangezien ik niet heel veel tijd heb om een artikel te schrijven leek het mij leuk om jullie even de andere 4 te laten zien. Ze zijn van mei, juni & juli dus er zullen een aantal oude dingen in zitten, maar een aantal dingen zullen toch nog wel voorbij gaan komen op m’n blog. Dan weet je wat je kan verwachten ! ;P

Dit is een unboxing filmpje & ja ik weet dat ik de kaarten niet had moeten doen.. Daar heb ik al wat kritiek over gehad op YouTube, maar ik vond het gewoon heel lief dat ik opeens zo veel kaartjes kreeg.

Unboxing video van een winactie op marjolean.nl in samenwerking met MostCutest, hele leuke spulletjes!

Unboxing van een Ebay bestelling, dit was in de week dat ik zo veel bij mijn moeder heb gewerkt. Ik kwam ’s avonds thuis en wou m’n pakje gelijk open maken, alleen was m’n camera leeg, sorry dus voor de kwaliteit.

En de laatste echt een paar weken voor ik op vakantie ging heb ik nog even lekker geshopt bij de Priiiiimark! En eigenlijk is alles mee gegaan op vakantie, behalve de geurkaars, hehe.

Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje heb kunnen vermaken, ik probeer nu gewoon een beetje m’n blog draaiende te houden. Van de week zal er een echte beauty post komen!

Laat me weten als je een tip hebt voor een filmpje & als je ze leuk vind; abonneer dan gezellig! ^^

Liefs, Maaike

Een gedachte over “YouuuuTubee – mei/juni/juli

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

