Huuuuuge Action shoplog!

Zoals veel beautybloggers heb ik een zwakte voor leuke dingen & kan ik uren shoppen. Zeker als het spotgoedkoop is! Maar dan wil je ook dat de kwaliteit goed is, toch?! Daarom ben ik best vaak te vinden bij de Action. Ze hebben daar hele leuke dingen voor weinig geld! Maar dit keer heb ik wel heeeeel veel gekocht.. Kijk je mee?

Jaa.. dat is veel hé! Maar een aantal van deze leuke dingen worden geswapt of komen in ee winactie! Dus misschien is het binnenkort wel van jou.. ; )
Ook heb ik vandeweek een video gemaakt over hoe komend jaar er voor mij een beetje uit gaat zien & wat andere dingetjes.
Ik zou het heel leuk vinden als je de ook even kijkt, hihi.

Jaa jullie horen het goed; ik heb bijna 100 abonnees op Youtube! Dat betekend dat er binnenkort een winactie komt. Jullie kunnen en mogen daar natuurlijk ook aan meedoen, maar het gaat wel allemaal via YouTube!
Ook vertelde ik in het filmpje dat ik twee vrije dagen heb ik de week & dat betekend dat ik weer wat meer aandacht kan gaan besteden aan mn blog ! Yaaaay!

Dit was het dan weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie een net zo’n tof weekend hebben als ik! Ik ga namelijk morgen een modeshow lopen voor een kleding winkel & zondag kan ik eindelijk naar mijn ‘kleine’ nichtje gaan kijken in de musical Anastasia! : D I’m really excited!

Liefs, Maaike

Ps; Laat weten van welke Action spulletjes je snel een review wilt zien!

3 gedachtes over “Huuuuuge Action shoplog!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

