Bedankt, 100 YouTube abonnees! WIN!

JAAAAAAAAHH! : D Me izz so happy!
Ik heb de 100 abonees behaald op YouTube! Echt super, ontzettend, mega veel bedankt! Hier even een bedankje voor iedereen die op mij geabonneerd is op YouTube.

En omdat jullie op mij gebaonneerd zijn en sommige al heel lang geabonneerd zijn wil ik jullie bedanken. En niet zomaar bedanken! Ik wil jullie bedanken met een winactie!
Jullie blog volgers mogen daar ook aan mee doen als je een YouTube account hebt. Maar zoals ik al in het filmpje zei heb ik nu een druk weekend, maar ga ik toch proberen ergens tussendoor de winactie op te nemen & zo snel mogelijk te uploaden! En anders staat die er maandag op, that’s a promiss!
Wat je moet doen voor de winactie zal in die video uitgelegd worden en er hier nog bij worden gezet : )
Yeah, het is me gelukt om het vrijdag middag nog even tussendoor op te nemen! Niet super kwaliteit maar anders duurde het te lang en ik wou voor jullie zo snel mogelijke de  actie online hebben : ) Hierbij dus de winactie!

Alles wordt in de video uitgelegd maa toch nog even een paar dingen op een rijtje:
Je moet: 1. Abonneren
                2. De video liken
                3. Reactie achterlaten dat je mee doet & wat je gedaan hebt!

Extra kans: 1. Maak een tweet @maaiketaartje + link van de video
2. Post maken op je blog
3. Toevoegen aan je favorieten
4. Maak een shoutout/musicvideo/intro whatever. Noem wel mijn naam +
winactie. Dit kan je als video/videoreactie plaatsen of mailen!

De winactie duurt 14 dagen & ik zal ik de winnaar kiezen op 28 september 2012!
Ik kijk wat je hebt gedaan & wat ik zie telt mee en anders niet. Dus upload optijd je shoutout en laat goed de link achter in de comments! Ik kies een winnaar doormiddel van de fruitmachine & daar stop ik je naam het aantal keer in dat je iets hebt gedaan : )

Omdat de video niet super kwaliteit is zal ik hier nog foto’s posten van de producten & daar misschien ook nog een video van maken, dan kunnen jullie het beter zien!

Ik hoop dat jullie allemaal mee doen & geabonneerd blijven!
En het aller belangrijkste: BEDANKT VOOR HET ABONNEREN!
En vooral: HEEL VEEL SUCCES!!! : D

Liefs, Maaike

2 gedachtes over “Bedankt, 100 YouTube abonnees! WIN!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

