Hurray, Blog 1jaar! Soort van..

26 september 2011. Ik zocht het internet af naar blogsites, welke was nou het beste? Uiteindelijk koos ik voor WordPress en ging ik een naam bedenken. En dat was nog erg moeilijk, want het moest over mij gaan maar ook beauty, lifestyle, fashion… toen werd Justbeingmyselfmaaike geboren!

Jajaa! Mijn blog bestaat al 1 jaar ! Alleen heb ik niet echt een vol jaar geblogt.. Maar de blog bleef bestaan! Ik had er gewoon niet altijd genoeg tijd voor & ik doe te moeilijk over dingen. Ik wil dat alles perfect is en denk dat het op een bepaalde manier moet, terwijl ht niet in een keer superieur kan zijn. Het verlangen naar bloggen bleef heel erg & kijk ik ben nu alweer aardig op dreef!
Ik ben ook heel erg vaak bezig geweest met de naam van mijn blog. Hij omschrijft nu mij, wat ook de bedoeling is. Hij omschrijft dat de beauty, fashion en lifestyle dingen die ik leuk vind doe en laat zien op het moment dat ik daar zin in heb. Just being myself! Maar hij is zo lang.. Dus ik zou heel graag mijn naam willen veranderen plus de lay-out, dan wordt het een nieuwe start! Daarom wil ik jullie vragen mij te helpen. Ik zou het erg leuk vinden als jullie met wat ideën komen! En misschien kom ik door jullie ideën wel op een ander idee : ) Ik wil wel mijn eigen naam er in houden & bedacht ik dingen als; Me Maaike, Maaike taartje (youtube kanaal), Maaike Rosalie & ook Me Factory! Die laatste is dan niet met mijn naam maar omschrijft mij. Het zou ook iets kunnen zijn wat geen woord is maar wat wel leuk klinkt.
Ik ben een beetje hopeloos, maar ik wil het zo graag en al zo lang, hihi.

grappig & cuteee!

Maar dit is natuurlijk niet het enige wat we doen ter ere van het 1jarig bestaan! We houden ook gewoon een vet leuke WINACTIE! Hele maal door mijzelf bekostigd : )
En wat de winactie precies is en wat je er voor moet doen.. Dát lees je hier 26 september!

Liefs, Maaike

4 gedachtes over “Hurray, Blog 1jaar! Soort van..

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

