Tag: Hoe nep ben jij ?

Vandaag heb ik weer eens aan tag voor jullie. Deze tag heb ik al heel vaak voorbij zien komen en vond het ook altijd leuk om te lezen. Maar ook om in te vullen en nu kunnen jullie mijn antwoorden lezen en mij zo weer een beetje beter leren kennen! Enjoy!

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee en dat zou ik ook nooit doen, de mens is mooi zoals die is! Plastische chirurgie héél misschien, omdat mijn neus bestwel scheef staat en een bobbel heeft doordat ik ooit een klap heb gekregen. Maar over deze verandering twijfel ik zelfs nog sterk!

Gebruik je valse wimpers?
Nope, ik heb ze ook nooit gekocht. Ik vind dat ik best grote wimpers heb van mezelf (vind ik groot genoeg). Bij anderen kan het heel mooi staan & misschien is iets heel overdreven met glitter wel een keer leuk voor een feestje. Ik denk alleen dat ik niet met die dingen om kan gaan, hihi.

Draag je een weave of extensions?
Nee, wou ik vroeger wel, was helemaal in zo’n plukje, maar toch blij dat ik dat nooit gedaan heb!

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, was deze vraag er net niet ook al? Maar ik moet er niet aan denken, dus overwegen al helemaal niet!

Gebruik je iedere dag make-up?
Nope. Ik heb sowieso nooit een overloat aan make-up op mn gezicht. Ik doe wel bijna altijd mascara op zodat je oogoslag toch wat frisser is of zo. Maar ik ga ook vaak genoeg zonder de deur uit & vind ik geen probleem.

Kun je nog zonder make-up?
Eigenlijk dus wel aangezien ik vaak zonder iets op de deur uit ga, maar vind het toch wel fijn en leuk om me op te maken, dus ik zou niet zoder willen, maar wel kunnen.

Draag je nepnagels?
Nooit gedragen en ik hoef het ook niet, ik ben wel blij met mijn eigen nagels.

Verf je je haren?
Nope, ik heb nooit mn hele haar geverfd. Ik heb vroeger twee keer een aantal highlights gehad, maar dat was in totaal een jaar. Ben blij met mijn haarkleur; niet te donker en niet te licht, met natuurlijke highlights!

Ga je onder de zonnebank?
Nope, nooit geweest en ga ik ook niet doen. Ik zou heel vaak moeten gaan om er iets van te zien & te vaak gaan is weer slecht voor je lichaam.. Van de zon wordt ik ook niet zo bruin, dus als ik opeens kom aanzetten met een zonnebank tan staat dat héél raar!

Heb je tattoo’s?
Nee, nog niet. Ja nóg niet, omdat ik er wel over nadenk. Van die hele lijven vol vind ik eigenlij niet mooi, maar bij sommige mensen staat het wel/hoord het (denk aan Ben Saunders). Ik vind kleine tattoo’s heel mooi en die een betekenis hebben. Ik zou ook niet een tattoo laten zetten voor zomaar, maar met een rede & dan dit soort van hieronder.

Als ik zo alles bekijk heb ik heel vaak met nee geantwoord wat volgens mij er op wijst dat ik bestwel echt ben! Of vinden jullie mij een enorme faker? Ik ben gewoon tevreden met mezelf en ik vind dat anderen dat ook moeten zijn! Sommige dingen zijn natuurlijk niet permanent dus niet zo erg, maar denk goed na voor je een beslissing neemt!

Vonden jullie het leuk om te lezen? Misschien ook wel leuk om te antwoorden? Dan mag je gewoon deze tag overnemen! Laat dan een linkje achter, dan kom ik die van jou lezen! : )

Misschien wil Sanne deze tag overnemen? Dan ben je bij deze getaged! ; )

Liefs, Maaike

PS: Alle foto’s komen van weheartit , behalve de bovenste die heb ik zelf bewerkt.

7 gedachtes over “Tag: Hoe nep ben jij ?

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

