Music: Can’t get it out of my head!

Je kent het wel, je hoort een liedje en die krijg je de rest van de dag niet meer uit je hoofd.. Dit heb ik de afgelopen week wel heeeeel vaak gehad en wil ik dit even met jullie delen.

Een nummer waar ik na mijn examenreis naar Blanes helemaal gek van werd.. Maar nu bedacht onze danslerares er toch wel een erg gave choreo op. Nu hoor ik em dus iedere dinsdag en hard ook. Dát blijft heel erg hangen!

Weer een nummer van dansen, hihi. Hier hadden we vorig seizoen een choreo op voor de show. Deze dans doen we nu om warm te worden & het liedje is gewoon leuk en blijft lekker hangen.

Hahahah, oke dit is heel fout. Maar op examenreis was er een soortgelijk fout nummer over een lolly waar een vriendin en ik al ontzettend veel lol om hadden. Toen dit nummer uit kwam gingen we helemaal stuk. Vooral met uitgaan is dit echt heel leuk, want wij kunnen heel goed semi-serieus doen, hehe. Maar zo sta je ook in de Jamin en schiet je keihard samen in de lach, dan blijft dat de hele dag in je hoofd.

En dan het laatste nummer, wie krijgt dit nou wel uit z’n hoofd?! Je hoort alleen al minimaal 10x per dag. Op de fiets luister ik radio en als ik thuis kom, dus dan krijg je dat. Alleen dit nummer gaat me dan ook ernstig irriteren soms, dus niet heel erg positief eigenlijk, maar soms ook wel. Oke, dat is verwarrend, maar soms is het gewoon niet leuk.

Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen lachen om de laatste twee nummers. En wat vonden jullie van de andere twee? Kende jullie dat nummer van Beyoncé al, ik namelijk niet voordat mijn danslerares er mee kwam.

Ik hoop jullie weer even vermaakt te hebben & vergeet niet mee te doen aan de winactie ! : )

Liefs, Maaike

Een gedachte over “Music: Can’t get it out of my head!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

