School vraagt om aandacht..

Weer even een persoonlijk stukje en dit keer hou ik het echt kort want mijn studieboeken liggen op mij te wachten.. Het begint nu steeds drukker te worden & begin steeds meer te stressen; mijn eerste se-week komt er aan. Ik heb dit jaar wel al een se’tje gehad van Wiskunde dat 10% mee telt, daar heb ik dan wel een 8,3 voor gehaald maar die zenuwen slaan toch hard toe. En omdat ik zoveel stress/faalangst heb, studeer ik ontzettend veel om er zo wat zekerder van mezelf te worden. Maar dat kost natuurlijk wel veel tijd.
Donderdag begint mijn se-week dus jullie begrijpen wel dat ik deze week hard aan het werk ben voor school. Er zijn ook nog andere dingen die ik moet doen, dus voor bloggen is niet heel veel tijd. Gisteren had ik bijvoorbeeld een concert met het orkest in Oegstgeest met daarvoor nog een repetitie & was ik dus m’n hele dag hieraan kwijt. Vrijdag was ik de hele dag werken, oppassen, eten & weer oppassen, toen kon ik dus wel leren maar niks voor jullie schrijven. En nee ik kon niet voorwerken doordat ik het toen ook druk had enz. Maargoed gisteren dus geen post, vandaag iets persoonlijks & morgen is er wel weer een leuke post voor jullie !
De komende week zal ik zo veel mogelijk posten als ik kan, maar er zouden soms wat ‘lege’ dagen tussen kunnen zitten. Na mijn se-week heb ik een dag de tijd om nog wat dingen voor te bereiden/voorwerken en dan ga ik naar Parijs. Dus als ik van de week tijd heb om veel te schrijven verdeel ik dat over deze week en wanneer ik naar Parijs ben, want ik wil niet m’n blog verwaarlozen.

Dit begrijpen jullie natuurlijk wel hé! Ook wil ik jullie enorm bedanken, want ik heb er vandeweek 5 nieuwe bloglovin volgers bij gekregen! Gisteren stond de teller nog op 36 & vanochtend werd ik verblijd door de 39 ! Yaaaay!

Morgen dus een weer een leuke post & geniet van je zondag!

Liefs, Maaike

Kleine edit: Bij de 50 bloglovin followers organiseer ik een kleine winactie! 😀 Nu kun je mee doen met een andere nog lopende winactie!

9 gedachtes over “School vraagt om aandacht..

  1. Kimberley zegt:

    Ik vind dat je een hele toffe achtergrond hebt, maar kun je niet zorgen dat het tekst + reactie gedeelte dan een redelijk zichtbare 1 kleurige achtergrond heeft? Want ik kan werkelijk nu niks lezen van wat je typt. :c

    • Maaike zegt:

      hihi sorry, ik ben de hele tijd bezig met kijken wat ik misschien als achtergrond zal doen & probeer ook uit te zoeken hoe ik bij de tekst een gewone kleur achtergrond krijg ^^ Ik zal het even weghalen!

  2. Kimberley zegt:

    Ik kan je niet beantwoordennn :c maar goed. Ja, dat is veel beter haha! En veel plezier en succes met alles. Dat concert lijkt me heeel leuk en parijs! OMFG! Liefde haha!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

