Photo’s: Autumn Break #1

Nu al een iets meer dan een week geleden was het voor mij  herfstvakantie. Ik vertelde jullie dat ik een midweekje naar Limburg ging, later vertelde ik jullie dat ik daar best een aantal mooie foto’s had gemaakt. Maar niet alleen ik maak foto’s ook mijn vader. Dus dit is deel #1 en later komt de rest!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De meeste foto’s zijn natuur foto’s en daar heb ik er ook nog een heleboel van, van de zelfde dingen maar in andere posities blabla. Andere foto’s zijn van leuke gebouwen en dingen die we tegen kwamen. Ja de geitjes daar zitten in hun voederbak & die ene foto van het konijn en z’n holletje is niet mooi, maar daar zaten twee konijnen met een nestje van 2 witte & een zwart konijntje! Super cute! Ook zit er een niet zo’n mooie foto tussen van een lucht met zon boven Rotterdam, maar dit was onderweg & in het echt was het zo mooi, het hoort bij de vakantie!

En wat vonden jullie van mijn herfstvakantie foto’s?

Liefs, Maaike

10 gedachtes over “Photo’s: Autumn Break #1

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

