Catrice Upper WILDside – Aztec Rocks!

Wauw echt al heel lang geleden kocht ik twee super mooie nagellakken uit de LE lijn van Catrice Upper WILDside, de groene en de oranje met een suede finish! Ook hebben jullie ze al een beetje gezien in de Halloween nail arts die ik had gemaakt, maar ze zijn zo mooi dat ze hun eigen artikeltje verdienen!

We beginnen met de Oranje lak met het suede effect; C05 Red Rocks!

In het potje lijkt het gewoon een shiny kleur met shimmers er in. Heel mooi tegen het licht aan, maar… het pakt heel anders uit.

Eerst maar een laagje proberen, dat ziet er op sommige plekken een beetje zwakjes uit. Excuses voor de foto’s met een laagje, op een of andere manier kreeg ik het niet goed op de foto, bij laagje twee zijn de foto’s ook niet WAUW.

Het Suede Effect lakje is iets dikker van structuur dan de normale Catrice lakjes, dit maakt het aanbrengen wel een beetje lastig, ook omdat het snel droogt om mat te worden!

Ik vindt het aan de ene kant heel mooi, maar ook heel raar, gemengde ideën.. Wil je trouwens een topcoat er overheen doen, neem dan een meer matte dan glans!

Dit is het tweede laagje en nog nat! Ik moest de foto snel maken, want de substantie wordt snel mat. Zo vindt ik de lak eigenlijk nog mooier, mat zie je bijna niks van de shimmers die er in zitten..

Een tweede laagje aanbrengen is dus nog lastiger en wordt het snel lelijk. Je zou best met één laagje kunnen doen.

En er zat opeens een korreltje in mn nagellak, meeh! ):

Op naar het ‘normale’ nagellakje, die zijn eigenlijk altijd goed van Catrice!

Er is ook helemaal niets mis met dit lakje, hij lakt fijn (mede door het korte en zeer brede kwastje).

Één laagje ziet er al eigenlijk best mooi uit! Maar bijvoorbeeld op mijn linker nagel zit wat minder dan de tweede, omdat je soms net wat zuiniger doet (voor het tweede laagje) en soms weer niet. De twee middelste vingers zouden wel kunnen als een laagje, gewoon wat meer aanbrengen in de eerste keer, ben je ook snel klaar!

Oh my! Een tweede laag maakt het zo veel intenser en mooier! De kleur wordt er wat donkerder van, maar de shimmers zijn ook véél mooier te zien, vindt ik.

Hij glanst ook heel erg,  je kan mij er gewoon in zien!

Be Aztec! is nu zeker een favoriet! Een groene lak met gouden shimmer, echt ik wist niet dat een groene nagellak zo mooi kon zijn, hihi. En hij past ook nog eens heel mooi bij de najaarstrend; camouflage!

Het Suede effect valt mij eigenlijk een beetje tegen. Het droogt semi-mat op met een soort satijnen finish maar aan echt suede moet ik toch weer niet denken. Ik had anders vewacht, wat kan ik niet goed beschrijven, maar toen ik in de winkel zag dat het een suede effect had werd ik helemaal blij & wou ik em zo snel mogelijk testen.

Q: Wat vinden jullie van deze twee Upper WILDside lakken? Hebben jullie een nagellak gekocht van deze LE?

Liefs, Maaike

17 gedachtes over “Catrice Upper WILDside – Aztec Rocks!

  1. Lies zegt:

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle 5 de kleurtjes van de Upper WILDside heb gekocht, omdat ik het vooral leuke herfstkleurtjes vond. Be Aztec! is ook zeker een favoriet van mij.

  2. Mieke zegt:

    Die groene is idd echt super mooi, jammer van de oranje dat het niet helemaal is wat je dacht, maar op zich is het wel leuk vind ik 🙂
    Fijn trouwens met zo veel foto’s!

  3. Jasmine zegt:

    Toen Catrice met suede effect kwam, was ik zo benieuwd maar velen vinden het toch niet het van het. Zelf ben ik toch meer voor glans, dus niet erg. Vind de kleurtjes wel errug mooi, vooral Be Aztec omdat deze de precieze kleur van een groene sjaal van mij heeft =]

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

