Wat heb ik bij me in Parijs?

Vandaag weer eens een filmpje voor jullie! Ik ben nu, precies wanneer deze post verschijnt, opgestapt op trein naar  Parijs en ik heb natuurlijk spullen mee genomen, dûh! Niet té veel natuurlijk anders kan ik geen leuke dingen mee terug nemen! hihi. Ik nam m’n uber sexy kleine groene trolley mee en hij lijkt heel klein, maar er past bestwel veel in ! Kijken jullie mee?

En heb ik genoeg fashionable kleding meegenomen om in rond te lopen in Parijs? Hope so! Haha, nee joh het gaat natuurlijk ook om dat het comfy is want we zullen heel Parijs doorkruisen, maar we maken veel foto’s (en misschien ook filmpjes) & wil ik er ook wel leuk uit zien !

With love from (almost) Paris,

Maaike ♥

4 gedachtes over “Wat heb ik bij me in Parijs?

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

