Essence Twilight – Alice had Edward’s protection!

 

Alice had Edward’s protection! Een titel die verzonnen is met de drie namen van de nagellakjes die ik voor jullie ga swatchen uit de Twilight – Breaking Dawn Part 2 TE collectie. Ik kocht alleen deze drie en niet de goude, die vond ik een beetje uit de toon vallen bij dit super mooie trio!

 

02 Alice had a vision – Again  /  04 Edward’s Love  /  01 Jacob’s Protection

Even een foto in de volle zon, want wat zijn ze dan prachtig! Maar zijn ze dat ook op je nagels?

Alice Had A Vision – Again een van de weinige kleuren paars die ik echt mooi vind! Ik wist niet dat er een Alice in Twilight zat, maar ik heb ook geen enkele film gezien, hihi.

Op mijn wijsvinger zie je dat er maar een laagje op zit.

Deze kleur paars vond ik echt mooi & dat komt niet zo heel vaak voor. Maar toen ik hem aanbracht schrok ik wel eventjes, hij dekt echt niet mooi in een keer.. Bij het tweede laagje viel het uiteindelijk wel mee maar toch, de dekking is niet geweldig. Misschien was het met drie lagen nog beter/intenser geworden.
04 Edward’s Love – Een zwarte lak met goud/zilver-achtige shimmers er in, die ik op het eerste gezicht echt prachtig vond, ik was verkocht! De kleur van de shimmers kan ik niet helemaal plaatsen, het is niet knal goud, ook niet zilver..?

Deze lak zou er wel mee door kunnen met een laagje. Deze kleur is al heel intens en voor een avondje uit kan een laag prima. Op zich raar dat deze kleuren anders dekken want de basis van alle drie de lakken is zwart.. Deze vindt ik echt heel gaaf & zal ik zeker vaker gaan dragen!


01 Jacob’s Protection , daar moest ik na de swatches nog even verliefd op worden. Nou ja ik wou deze al meenemen maar had net een soortgelijke Hema lak gekocht, maar toen ik de swatches zag MOEST ik deze ook hebben!


Hier zie je kleur meer intens, hij kan namelijk ook heel fel zijn, dit zag je op de foto van de drie lakken bij elkaar heel goed. Dit vindt ik aan de ene kant heel leuk, want zo heeft het iedere keer een ander effect, maar aan de andere kant is dat ook onhandig als je juist dat ene effect wilt. Deze kleur dekt net zo goed als de zwart/goude kleur, maar twee laagjes maakt de kleur veel intenser! Ook deze zal ik niet laten verstoffen in m’n nagellak kastje!

 

Ik ben erg tevreden over de Twilight – Breaking Dawn Part 2 lijn! Iedereen volgens mij wel. Ik heb dan alleen de nagellakken gekocht & dus kunnen swatchen voor jullie, maar ook de andere producten zijn prachtig! Behalve de eyeliners die dekken voor geen meter, hihi.

Deze collectie ligt nu nog in de winkel & als je er nog iets van wild hebben moet je snel zijn, of je moet het er op wagen dat er nog wat overblijft en in de uitverkoopbakken terecht komt. Is dat niet het geval dan kan je ze gewoon kopen voor €1,99.

Hebben jullie al iets van deze lijn gekocht of gaan jullie dat nog doen?

With Love From Paris,

Maaike ♥

 

14 gedachtes over “Essence Twilight – Alice had Edward’s protection!

  1. Lies zegt:

    Ik vind deze lakjes ook zo mooi! Ik heb zelf behoorlijk wat uit deze LE gekocht, omdat ik het allemaal zo mooi vond. De eyeliners heb ik niet gekocht en daar ben ik dan wel blij om als ze niet dekken haha.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

