Photo Diary – 1# November ’12

Dit keer is de Photo Diary iets anders, de foto’s gaan maar tot 15 november tot ik in Parijs ben. Woensdag ben ik met de trein naar Parijs vertrokken & in Parijs zelf kan ik geen foto’s meer toevoegen. Dus iets eerder en ook iets minder foto’s deze keer.. Kijken jullie naar mijn eerste saaie weekjes van November?

Ontbijtje voor twee op donderdag middag, hihi. Woensdag avond kwam mn vriend naar me toe & is hij blijven slapen. De andere dag ben ik gewoon naar mijn werk gegaan (overblijven met de kleuters) & toen ik terug kwam was hij net wakker en heb ik dit ontbijtje op bed gemaakt ! (:

Jaaah, de Essence Twilight Breaking Dawn Part 2 kwam in de schappen te liggen & ik was precies op tijd; compleeeeeeet!

En ook de SpectaculART collectie van Catrice lag helemaal compleet in de schappen, gewoon alleeeeezz! : D

Alle papieren voor Parijs zijn bij opgehaald & toen ik de papieren in m’n handen had, kon ik echt niet wachten! En nu, nu ben ik er gewoon!

Ra ra wat was ik van de week aan het doen? Nou dat weten jullie wel, want die drie leuke lakken hebben jullie gisteren gezien (;

Mijn lunch dinsdag tijdens het bloggen. Maandag had ik mijn laatste twee se’s tot 8uur ’s avonds! en heb ik dus lekker crappy gegeten bij de Mac & Jumbo.. Ik vond dat ik nu wel even een lekkere lunch mocht maken, want ik was ook zo hard bezig voor de komende dagen. (bijvoorbeeld hiermee ^^)

Dinsdag ging ik koken, omdat ik de hele dag thuis was & ik de dag erna naar Parijs zo gaan. Ik hou van lekker uitgebreid eten dus koos ik voor wraps. Ik kocht gewoon italiaanse wokgroente en half om half gehakt, ook maak ik een simpele salde er bij, maak ik een bakje met ui, mais & zure room saus, yummy!

whoop whoop de se’s zaten er weer op & wat ben ik daar blij mee zeg! Dacht bijna dat ik van mijn boeken ging houden, hihi.

Me & my suitcase are ready! Gisteren heb ik de laatste dingetjes in m’n koffer gedaan voor het slapen gaan. Nou ja slapen..

Yessss! Ein-de-lijk gaan we dan naar Parijs ( de dag dat ik dit postte op instagram dan /donderdag) Echt al dat gedoe vreet je op !

En wat vinden jullie van mijn eerste weekjes november? Ik had niet zo veel foto’s door het leren & heb de ik laatste dagen nog wat onzin foto’s gemaakt. Eigenlijk ook wel leuk om te doen, hihi. Wat hebben jullie gedaan in begin november?

With Love From Paris,

Maaike ♥

 

 

7 gedachtes over “Photo Diary – 1# November ’12

  1. Lies zegt:

    Leuke foto’s! Met de LE’s had ik ook het geluk dat ze net in de winkel waren gezet toen ik daar was. Van de week ging ik alleen nog terug voor het gouden lakje, maar toen was helaas alles leeggeplunderd en werd mij verteld dat het ook niet meer aangevuld zou worden. Ah en dat ontbijtje in de middag echt zo lief dat je dat gedaan hebt!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

