H&M kerst collectie 2012 – Cosmetica

De kerst collectie van de H&M is erg groot en niet in een keer te laten zien, daarom iedere week een onderdeel van de Holiday Party collectie. Vorige week dinsdag showde ik jullie de accessoires & schoenen uit de H&M Holiday Party collectie & nu is de cosmetica aan de beurt!

Je handen lekker verzorgen en er daarna schitterend uit laten zien, dat kan met deze handige nagel set een ‘sixpack’ aan nagellakken. Maar ook de ogen mogen wat meer stralen & natuurlijk leuke tasjes om dit in op te bergen.

En nog een serie aan nagellakken die kunnen matchen bij je sieraden, clutch of jurk. Een mooi palette voor de feestdagen is niet te missen & een paar nepwimpers  geven net die extra feest look. Maar ook onder de douche mag het feest zijn, dompel jezelf onder in goude glitters!

Van deze 5 producten weet ik eigenlijk niet zeker of ze speciaal voor de feestdagen zijn, maar ze zijn wel nieuw! Mooie shiny make-up tasjes die je ook als clutch zou kunnen gebruiken. Een body setje is ook altijd leuk om weg te geven, dit kan je bijvoorbeeld leuk in een van de velen toilettasjes stoppen voor een leuke gift set!

De cosmetica is niet zo heel erg groot, maar ik heb ook het idee dat een aantal producten niet op de webshop staan. Zo is er ook een body butter in een soort disco bal, ook heel gaaf! Ik ga wel een aantal producten kopen & misschien laat ik ze wel aan jullie zien, hihi.

En wat vinden jullie ervan? Gaan jullie iets voor jezelf kopen of weg geven van deze Holiday Party collectie?

Liefs, Maaike

Ps; Dit keer heb ik de prijzen er ook maar bij gezet, handig? (:

15 gedachtes over “H&M kerst collectie 2012 – Cosmetica

  1. Lies zegt:

    Hele leuke producten zitten er in de kerst collectie. De producten die ik wel zou willen kopen is het setjes van 6 lakjes, de lipglosses en het douche setje met glitters.

  2. Jasmine zegt:

    De oogschaduws zien er erg leuk uit, het paletje voor 4,95 bij uitstek en wat een mooie lakjes. Jah, k moet H&M make-up toch vaker nog een kans geven enkel jammer dat ze in mijn filiaal hier niet veel van hebben.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

