Catrice LE – NEONaturals

Ja hoor! Ik heb jullie nog niet eens de swatches van SpectaculART laten zien, kunnen we alweer gaan kwijlen bij pers foto’s van de volgende Limited Edition! Maar deze keer toch even anders, deze LE collectie wordt een uitgebreidde nagellak collectie!

  De nieuwe Limited Edition “NEONaturals” by CATRICE nodigt uit om met felle kleuren de wintermaanden op te vrolijken!
NEONaturals brengt trendkleuren van internationale ontwerpers op de nagels: zes neon- en zes natureltinten voor eindeloze looks.
Individueel te gebruiken of als kleurduo voor een prachtige ‘moon’ manicure – nagels als ultieme fashionaccessoire!

Wat Catrice zelf zegt over de LE NEONaturals & een promo filmpje:

Ziet er weer leuk uit en belooft ook wat ! Laten we kijken naar de foto’s van de nagellak collectie die uit maarliefst 6 nude & 6 neon lakken bestaat!

Ultimate NATURAL Nail Lacquer (€2,69)
Een zachte focus in zes subtiele, natureltinten. Licht gebroken wit met glinstereffecten, warm bruin en taupetinten. Individueel aangebracht geven ze een elegante look. In combinatie met een Neon Nail Lacquer zorgen ze voor een spectaculaire kleurkick met een aards tintje. Verkrijgbaar in 6 Nudie kleurtjes:

Ultimate NEON Nail Lacquer (€2,69)
Van flitsend geel tot spetterend lila. Laat je handen in de winter tot leven komen met deze felle kleuren! Met een nude tint als basis geven deze knal kleuren een feestelijke touch aan je nagels. Catrice beweert dat de neon lakken zullen dekken in een laag, wat voor het eerst zou zijn bij neon nagellak! En ook deze NEON colors zijn verkrijgbaar is 6 knal kleurtjes:

Nail Art Kit (€3,59)
Er is een nieuwe trend met de naam ‘Moon Manicure’ en met dit handige kwastje wordt het al een stuk makkelijker. De Moon Manicure is eigenlijk het witte halve maantje op de nagels dat in een andere kleur wordt gelakt om een bijzonder contrast met de andere kleur van de rest van de nagel te geven. Bij dit kwastje zitten ook 30 tip guides & styling tips.
Deze trendy nail art maak je in drie gemakkelijke stappen:
1. Lak eerst alle nagels in één kleur en laat ze drogen.
2. Breng daarna de Tip Guides aan en lak het nagelmaantje.
3. Lak vervolgens in een andere kleur met gebruik van de Nail Art Brush.

Ik ben héél erg benieuwd naar deze collectie, vooral de neon lakjes. Eigenlijk denk ik dat ik alleen voor de neons ga, omdat er wel al nude lakjes zitten in het vaste assortiment. Maar welke..?!?!?!?! Ze zijn allemaal zo leuk! Dat wordt nog even nadenken aangezien ik ze niet allemaal wil kopen.

Voor welke kleurtjes gaan jullie?

Liefs, Maaike

14 gedachtes over “Catrice LE – NEONaturals

  1. Roos zegt:

    Ik vind beide collecties erg mooi, de nudes mooier voor de winter en de knalkleurtjes mooier voor de zomer. Ik zou zelf voor de felroze of paarse gaan voor de zomer en de nude ‘enjoy me’ voor nu, heerlijk zeg :)! Leuk altijd dat catrice zoveel nieuwe kleuren heeft en zo lekker budget is! Love it!

  2. Lizzy zegt:

    Omggg wat een super leuke collectie! Ik houd van nude en neon! ❤ Ik zal graag een geel neon lakje willen hebben, dus ik ga hem zeker aanschaffen als hij in de winkel ligt!

  3. Mieke zegt:

    Oh wauw uitgebreidde lijn zeg ! Ik ga denk ik ook voor de neon lakken, maar sie glitterachtige nude is ook wel heel mooi! Hihi. Eerst eens in de winkel bekijken 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

