Galaxaaay luvvv

Oke het is al een tijdje in en misschien mainstream geworden net als de mustache, maar het is gewoon ontzetten gaaf! Galaxy prind, wie vindt dat eigenlijk niet leuk? Ik ben altijd al gek geweest op de combinatie van roze en blauw en met de sterren er bij wordt het gewoon een soort magisch iets. Ook best wel een winter iets, het is bijna winter & ik wou eens iets gaan doen met galaxy print, dus deed ik inspiratie op! Shirts, leggings, nail arts, schoenen, sieraden, alleeeez kan!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Je hebt zo veel dingen met galaxy print dat ik eigenlijk niet eens weet wat ik nou mooier of leuker vindt, hihi. Ik wil zelf ergens een galaxy print op maken, maar vindt het ook heel gaaf om gewoon iets te kopen. Ook lekker makkelijk! Maar ik heb géén idee waar ik galaxy print kleding vandaan haal! Ik heb een shirtje van The New Yorker , maar een legging heb ik nog nergens gezien. Ook Vans met galaxy print lijkt me super awesome, maar ik moet er nog achterkomen of je die zo kan kopen of dat al die vans van de foto’s zelf zijn gemaakt.

Hebben jullie kleding of iets anders met galaxy print Of weten jullie waar je dit kunt kopen?

Liefs, Maaike

10 gedachtes over “Galaxaaay luvvv

  1. Lies zegt:

    De Galaxy print vind ik zelf ook wel heel erg mooi en inderdaad het heeft gewoon iets magisch. Ik vind vooral de galaxy schoenen en de sieraden met de galaxy steentjes erin heel erg mooi.

  2. Josephine zegt:

    JAAAAA dit vind ik zo leuk! Ik heb een jurkje, ben er heel blij mee. Zag ook online bij new look supergave “sneakers”, beetje all stars/vans die richting met galaxy, love it. Op romwe kun je veel vinden en ebay 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

