Reality check.

Het is inmiddels een week geleden dat ik terug kwam uit Parijs & ik heb jullie nog steeds geen filmpje, foto of klein stukje tekst gegeven met een indruk van hoe het is geweest. Het was awesome, fijn en romantisch, laat dat even duidelijk zijn, hihi.

Maar ik wou voor jullie een filmpje maken met dat ik weer terug was & daarbij mijn shoplog. Maar toen wij terug kwamen werden we eigenlijk gelijk weer keihard terug gezet in het ‘gewone’ leven. Zaterdag avond laat kwamen we thuis, hadden we zondag bezoek en een verjaardag & maandag begon school gewoon weer gezellig. Ik kreeg mijn se cijfers terug en die waren niet helemaal de van het & werden we ook al gelijk dood gegooid met info over de volgende se’s.. Toen ik dinsdag eigenlijk een filmpje wou maken met mijn telefoon, kreeg ik een mail van de mediamarkt dat mijn camera al gerepareerd was & ik em kon komen ophalen ! Yaay! Dus stelde ik het filmpje maken nog een dag uit, want dan was het tenminste betere kwaliteit. Maar Maaike vergat even dat ze pas om 16uur klaar was & als zij dan thuis komt van school het al begint te schemeren.. In het filmpje wou ik jullie mijn geshopte dingen laten zien & uitpakken, maar had nog geen foto’s gemaakt, dus die moesten nog eerst.. en na de foto’s maken, was het donker GREAT! Op donderdag werk ik en ging ik vanuit werk op kraambezoek bij een vriendin. Op vrijdag werk ik ook de hele dag en pas ik nog op & moest ik opeens met mijn kat naar de dierenarts, arm soep-oogje ! Dus het kwam er maar niet van, bluh. Maar vandaag ga ik de video opnemen & bewerken & op youtube plaatsen & op mijn blog zetten! Jaaaa! (: Dus een beetje laat en stom en zo, maar het komt, in goeie kwaliteit! Ook moet ik dit snel gaan doen, want ik heb komende week ook een herkansing en dat wordt dus ook weer lekker leren. Dit allemaal was best wel een soort reality check, omdat ik nog in een soort Parijs-roes zat, hihi. Heel erg lang hebben we niet na kunnen genieten, helaas.


Dit moest ik jullie gewoon even laten weten. Tenslotte gaat het op deze blog over mij, hehe. Maar alle Parijs verslagen komen er zeker nog aan, maar het duurt gewoon even iets langer door school e.d.! Ik neem aan dat jullie dit snappen & vandaag even hiermee genoegen kunnen hebben (:

Ook nog heel erg bedankt voor alle views, reacties & abonnees. De afgelopen dagen heb ik er iedere dag 1 volger bij gekregen, ben bijna bij de 50 ! 😀 Gisteren had ik 20! reacties en bijna 200 views op m’n blog, wat een nieuw record was. Echt super gaaf & lief ! BEDANKT!

Liefs, Maaike ♥

10 gedachtes over “Reality check.

  1. Lies zegt:

    Heel leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad in Parijs. Tuurlijk is het te begrijpen dat als je druk bent dat het dan soms even niet gaat zoals je gewild had en school is ook zeker belangrijk dat hoort altijd voor te gaan . Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar je filmpje en de verslagen!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

