Webshopje – MaChoise

Webshopje? Jaa, soort van. Je kan het niet echt een webshop noemen, maar de site is wel bedoelt voor webshops. Beetje ingewikkeld hé? Ik zal het uitleggen!
Ik wou al een tijdje een Blogsale doen, maar dat vond ik toch een beetje onhandig & eigenlijk wou ik ook wat andere dingen verkopen dan alleen make-up en nagellak. Een tijdje terug keek ik op een blog (sorry geen idee meer welke) en die had ook wat dingen die ze wou verkopen. Hier had zij ook een mooie site voor gevonden. Tictail.com Zij verkoopt daar ook eigen dingen, maar ook nieuwe dingen als zijnde echte webshop.

Nu wou ik dus ook mijn eigen spulletjes verkopen, maar is er soms ook het idee geweest om een webshopje te starten. Ik heb jullie vaak Ebay aankopen laten zien met kraaltjes e.d. en ook verteld dat ik weer zelf sieraden ga maken. En omdat die kralen e.d. echt grote aantallen waren, besloot ik om dan maar meer te maken & die misschien te kunnen verkopen.

De webshop heet MaChoise via de link kan je er heen en onder het kopje For Sale staat ook nog wat informatie over mijn ‘webshop’.
Er staan nu pas drie dingetjes op, maar daar komt snel verandering in!
Omdat ik een soort verzendkosten moet doorgeven heb ik die op de webshop op €5 staan, want schoenen moeten voor eigenlijk meer en sieraden e.d. voor minder. Wil je alleen wat kleine dingen kopen? Stuur een mail met daarin een kopie/link van de naam van het artikel! Dan zal ik je de echte verzendkosten geven.

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden & misschien ook wel nieuwsgierig zijn voor als ik daar mijn zelfgemaakte dingetjes ga verkopen, hihi. Maar neem even een kijkje & kom zeker vaker kijken want ik ga steeds meer producten plaatsen!
Nu kan je bijvoorbeeld bovenstaande leuke hakken kopen ! (;

Liefs, Maaike

PS; Er ging vandaag wat fout in de planning.. Een aantal concepten zijn gepost, wat niet de bedoeling was want die waren nog niet klaar.. whoops! Dus negeer al die meldingen op bloglovin & klik en lees alleen dit artikel!

13 gedachtes over “Webshopje – MaChoise

  1. Lies zegt:

    Ik heb gelijk even een kijkje genomen en echt zo leuk dat je dit doet! Ik zit er zelf ook al een hele tijd aan te denken om eens wat zelfgemaakte dingetje online te zetten in een shopje. Ik heb nu wel mensen in mijn omgeving die zo af en toe wat kopen, maar het lijkt me ook heel leuk om het online te gaan verkopen.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

