Unboxing winactie Simpley Beautifull

Toen ik uit Parijs kwam had ik heel wat in te halen op bloglovin, maar dat is god gelukt. Ook kwam ik weer terecht op de blog van Romy; Simpley Beautifull. Daar las ik al een paar dagen oud stukje over een fijne girls night out met een winactie er bij. Ik kon nog net mee doen op de laatste dag, ik twijfelde nog omdat het de aller laatste dag was, maar ik kom altijd op haar blog dus deed ik gewoon gezellig mee. En guess what? I WOOOONNN! (:

Het is echt een hartstikke leuk boekje & ik zal em zeker gaan gebruiken! Zoals ik in het filmpje al zei, misschien ga ik er wel een aantal maken & dan soort van reviewen voor jullie (: Yay or Nay? 

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De linkjes van Romy haar blog staan bovenin in de tekst verwerkt!

Liefs, Maaike

14 gedachtes over “Unboxing winactie Simpley Beautifull

  1. Lies zegt:

    Wat leuk dat je gewonnen hebt! Lijkt mij ook wel een heel leuk boekje. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of er ook een recept voor een alcoholvrije cocktail in het boekje staat.

  2. Renate zegt:

    Wat leuk dat je gewonnen hebt en leuk filmpje! Ik heb eigenlijk nog nooit cocktails gedronken ( shame on me? ) maar ik ben er wel erg benieuwd naar! Ik ga is kijken of ik het boekje hier ergens aan kan komen! (:

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

