Ziek ft. School

15058979973539961_iEnBUG3s_c_largeVandaag was er geen normale post en dinsdag ook al niet. Wat ik echt heel vervelend vindt. Want het ging net zo lekker op m’n blog. Maar ik ben weer eens ziek & dat in combinatie met harkansingen is niet heel erg handig & fijn. Dus wanneer ik uit school kwam ging ik leren en daarna voelde ik me keihard beroerd. Ik heb geprobeerd om nog wat te schrijven, maar iedere keer is de energie er voor gewoon weg.. En van lang naar een beeldscherm kijken krijg ik koppijn & tranende ogen. Dit heb ik een hele tijd wel vol moeten houden want ons eerste wiskunde boek staat alleen online..
Het is weer het zelfde liedje zoals altijd, maar nu met keelpijn er bij, cadeautje! Nee serieus, m’n keel voelt als schuurpapier en als je dan moet hoesten….!!!

cute-fashion-keep-calm-Favim_com-265424_large

Maar goed. De herkansingen zitten er op & ik ga morgen lekker naar de dokter. En die afspraak was al gemaakt voor ik ziek werd, voor mijn andere kwaaltjes want ik ben net een groot wrak. Het blijft ook lekker druk want vandaag zijn de herkansingen afgelopen (’s avonds) & moet ik ook weer oppassen. Vrijdag weer lekker werken van 8 tot 3 op m’n basisschooltje, dan haal ik kinderen uit school en moet ik op hen passen tot 5uur & dan gaan we ’s avonds nog een keer oppassen. En oja dan moet ik voor zaterdag ook nog een sinterklaas gedicht hebben geschreven… HELP! Ik kan namelijk ook echt niet dichten & ik heb een niet zo heel interessant persoon, hihi.

Omdat ik dus ziekig was en meer bezig was met school, heb ik niet zo goed op mijn geplande concepten gelet. Die kwamen dus vanochtend even online & dit stuk kwam gisteren niet online, dus ik hoop dat jullie het hebben kunnen volgen.. Ook kon ik van de week geen ‘media bestanden’ toevoegen, welke WordPresser had hier ook last van? Ik denk dat het door de nieuwe lay-out kwam van WordPress op ons dashboard.

Dus! Dat is mijn leven op dit moment & ik kan niet wachten tot het sinterklaad, kerst en oud&nieuw is. Lekker vakantie, vrije tijd & geen belangrijke toetsen!
Sowieso zijn er volgende week weer een heleboel leuke posts!

Liefs, van een snotterende Maaike

7 gedachtes over “Ziek ft. School

  1. lonnie101 zegt:

    Heel veel sterkte ermee , en doe maar rustig aan ! En maak je vooral geen zorgen om je blogpost’s , die komen wel weer! Rust maar lekker uit & succes met school.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

