Mijn H&M bestelling

hm

Heb ik jullie net allemaal kerst artikelen laten zien van de H&M, gaat er alweer van alles de SALE in! En sale bij de H&M is goede sale, want dat is gewoon lekker 50%. Ik neem altijd wel een kijkje, want er zitten altijd nog wel leuke dingen tussen. Soms snap ik de H&M niet, want een aantal dingen in de sale zijn nog van de zomer en andere heb ik nog niet zo lang geleden zien hangen in de rekken.. Maar dat geeft natuurlijk niks, want wie wil nou niet shoppen met korting?!

hmprod (4)Allereerst deze riem, niet het toppunt van mijn bestelling, maar wel heel leuk! Had em al eerder gezien in de webshop en nu voor €5 vond ik het wel waard om in mijn mandje te gooien!
hmprod (5)Een beetje cowboy/western stijl & gewoon lekker in het zwart!

hmprod (1)Whaaaaa, mijn super cute wollen jasje! Heel toevallig was ik zondag in Zoetermeer aan het shoppen met mijn ouders & vertelde ik ze dat ik dit jasje alleen maar online zag & nergens in de H&M winkels. En ook in Zoetermeer hadden ze het jasje niet hangen!

hmprodIk hoop zo dat het jasje ook het echt is zoals het er uit ziet! En dat die ook goed zit enzo, meeeeh ! Dit super leuke jasje wat ik al bijna opgegeven had om niet te gaan vinden heb ik inplaats van €60 voor €30 gekregen!

hmprod (2)

Een zwarte broek? Ja maar niet zomaar eentje! Je kan het nu niet zo goed zien, maar deze broek heeft een gave print langs de naden. Deze super gave broek kocht ik voor €20!

hmprod (3)Op deze foto kan je het eigenlijk nog steeds niet goed zien, maar andere foto’s zijn er niet, meeh! 😦 Deze broek is het zelfde idee als de broek met de velvet bloemenprint en nog een paar anderen. Dit soort broeken vindt ik echt heel gaaf, maar hopen dat de maat ook goed is!

Jullie moeten ook zeker even kijken op de site, want er staan ook een heleboel artikelen op die je kunt dragen met de feestdagen! Er staan natuurlijk ook andere leuke dingen op de site. Ik kan echt niet wachtend totdat het geleverd wordt! De site zegt tussen 10-14 december, ik hop het maar! Ik zal natuurlijk een unboxing maken & ook een mooie outfit post o.i.d!
Bestellen jullie vaak dingen bij de H&M?

Liefs, Maaike

PS; Mijn buid bij het sinterklaasspel kunnen jullie pas maandag bewonderen, want zondag ‘vieren’ we het ook nog onverwachts met mijn opa & oma!

 

 

 

18 gedachtes over “Mijn H&M bestelling

  1. Mieke zegt:

    kei leuke bestelling! Dat jasje heb ik ook nog nooit gezien :O Ben heel benieuwd hoe het er in het echt uit ziet! Misschien is het sowieso leuker om outfit posts te maken? 🙂

  2. Bo zegt:

    Die wollenjas en broek zijn zoooo leuk! Vooral die jas <3. Ow jeetje, nu heb ik spijt dat ik hier heb gekeken, straks schaf ik 'm nog aan haha. Zit momenteel in een no-buy.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

