Essence Fantasia | nagellak swatches

front

Net als ik waren veel meiden in eerste instantie niet echt enthousiast over deze TE van Essence, de mooie highlighter sprong er dan wel tussenuit, waardoor er toch even werd gekeken bij de TE. De nagellakken leken ook al niet zo heel erg speciaal op de computerplaatjes, maar in de winkel hadden ze al veel meer shine & kon ik ze niet weerstaan mee te nemen! Vandaag review ik twee nagellak voor jullie uit de TE Fantasia van Essence!

DSC_2683

DSC_2686DSC_2698Ik heb alleen gekozen voor de twee lakken 03 Take a ride on pegasus en 04 Have you seen my unicorn? Deze vond ik er het meest leuk uit zien & ik heb het niet zo met paars, dus de keuze was snel gemaakt! Hierboven kun je ook al de mooie shimmers zien & een beetje het olie-effect in de rode kleur, prettayy!

SONY DSC

SONY DSC

Dit is één laagje, nog niet een perfecte dekking en ook niet de ultieme kleur. Maar het belooft wel wat!

DSC_2716Dit is een andere keer geweest waar ik (zoals je kunt zien) op mijn wijsvinger een dun laagje aanbracht als eerste laag & bij mijn andere nagels het een dikkere laag werd, wat wel al genoeg dekkend was!

SONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCGooooooorgeous! Ik hou echt van dit nagellakje die kleur & hoe die veranderd met het licht. Daarom zitten er ook zo veel foto’s bij, hihi. Ik vind het belangrijk dat je goed kunt zien hoe iets er uit ziet & dus ook met andere lichtval, vandaar mijn vele foto’s altijd!

SONY DSC03 Take a ride on pegasus is een rood/paarsig lakje. De basiskleur van dit lakje is rood met een beetje een bruine ondertoon en het heeft een shimmery lichtblauwe metallic gloed in zich. Een lakje dat zeker bij het Fantasia thema past.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Een zacht nudie kleurtje & met ribbels, want Maaike was weer eens ongeduldig, whoooops! Door één laagje zie je nog wel de randjes van m’n nagels, maar toch vind ik het al een goede dekking voor een nude kleurtje. Ik heb genoeg nude kleurtjes gezien die bijna doorzcihtig zijn..

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Ik ben nooit zo heel erg van de nude kleurtjes omdat ik dat een beetje raar vind staan met je huidskleur. Het een vind ik wel staan het ander niet. Over deze kleur twijfelde ik ook, want zonder de glans zou het bijna mijn eigen huidskleur zijn. Maar ik vind het ook weer chique staan of zo, leuk met een kleine nail art!

SONY DSC

04 Have you seen my unicorn? is een zacht roze kleurtje dat bijna mijn huidskleur is, hihi. Het is een heel mooi, subtiel kleurtje met een klein shimmertje dat 2 laagjes nodig heeft.

Ik vind het echt beauty’s van nagellakken & ook de andere twee die ik niet heb. Misschien ga ik die ook nog wel even halen, hihi. Deze twee kleuren vind ik ook best geschikt voor de feestdagen; naturel of rood-achtig met shimmers!
Ik vond de shimmer powder er trouwens niet zo mooi uit zien in de winkel, maar de swatches zijn dan wel weer heel mooi. Heel misschien voeg ik die dus nog toe aan mijn stash. En wat vinden jullie van de lakken? Hebben jullie uberhaupt iets gekocht van deze TE lijn?

Liefs, Maaike

Ps; Zorg voor die 2 bloglovin volgers & er komt een winactieeeeee! ^^

18 gedachtes over “Essence Fantasia | nagellak swatches

  1. MakeupMansion zegt:

    Deze nagellakjes zijn echt prachtig! Ik vind het leuk dat het ook echt bij het thema “Fantasia” past, het zijn echt fantasie-lakjes (oké dat klinkt echt heel dom haha maar je snapt vast wel wat ik bedoel). Goede review! (:

  2. Roos zegt:

    Wauw dit zijn echt hele mooie kleuren! Ik vind ze allebei echt super, en wat heb je mooie nagels zeg! Als ik zulke prachtige nagels had zou ik ook elke dag swatches maken haha ;-)! Ik heb een beetje hetzelfde als jij met nude nagellak. Vooral als je hem ook nog met een matte topcoat afmaakt dan vind ik het al helemaal net alsof je vinger doorloopt haha. Maar deze vind ik wel anders, mooi glanzend en ja weet niet! Ik ga snel even kijken voor dit kleurtje:)! Alleen de naam is al top ;-)!

    Liefs Roos

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

