A photo a day challenge – December

Al weer een paar dagen terug vroeg ik jullie welke photo a day challenge ik zou gaan doen. Niet heel veel mensen hebben die oproep gezien, maar er is wel een duidelijk verschil in de stemmen. En nu pas aan de foto challenge beginnen…?! Nee hoor ik heb een tijdje alletwee de challenges gedaan. Niet heel erg handig maar een foto maken duurt ook weer niet heeeeel lang!

tumblr_me0bd5UPeL1qca80jo1_1280

Deze challenge is het uiteindelijk geworden! Dit is ook de challenge die de meesten doen op tumblr en instagram. Dat vond ik toch handiger & leuker! Hier is namelijk ook een bepaalde hashtag voor en kan ik anderen hun foto’s zien & andersom!
Ik heb heel lang zitten twijfelen hoe ik dit precies ging doen. Eigenlijk is het namelijk de bedoeling dat je de foto deelt op een social media iets zoals tumblr & instagram. Maar mobiele foto’s zijn niet altijd even mooi. Daarom heb ik heel lang zitten twijfelen of ik het niet met m’n camera moest doen, omdat ik ze ook hier ga posten op mijn camera. Maar het is de bedoeling dat je ’s morgens weet welke opdracht je hebt voor vandaag & dan ergens op de dag loop je ergens tegenaan waarvan je denkt; ja dit moet de foto worden van vandaag! En ik ga natuurlijk niet m’n camera mee naar school nemen..  Maar nu is mijn telefoon ALWEER vastgelopen op het intro. Een maand na ik mijn telefoon kreeg liep die alvast & nu dus weer.. Maar dat betekend dat ik geen foto’s met mn tellie kan maken & ook niet op instagram kan zetten.. En de foto’s die van de voorgaande dagen op mijn tellie staan moet ik er dan nog even af gaan halen.. Het wordt een beetje ingewikkeld allemaal, maar ik ga het wel proberen, want daar is het een challenge voor ! Binnenkort dus alle voorgaande foto’s van de challenge & daarna iedere dag een foto.

Eigenlijk was dit ook een kleine persoonlijke update! Vandaag moet ik ook weer lekker de hele dag werken, oppassen & dan gelijk naar een afscheidsetentje van een vriend. Hij gaat 4 maanden naar het buitenland!
Ik heb geen idee hoe ik het ga doen met mijn artikel voor morgen, want dat moet nog afgemaakt worden & ik heb het super druk. Wish me luck!

Vergeten jullie niet mee te doen aan de winactie? En als je deze prijs al in je bezit hebt, hou m’n blog dan in de gaten, want misschien komt er van de week wel iets teressanters voorbij!

Liefs, Maaike

PS; ook ontezettend gaaf, dat ik er nu alweer 6 volgers bij heb in twee dagen! : D

10 gedachtes over “A photo a day challenge – December

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

