December photo challenge – Day 17 #presents

tumblr_me0bd5UPeL1qca80jo1_1280

Whoops, voor vandaag was er even geen artikel gepland. Ik werk wel wat vooruit enz. maar aan het einde van de week was het heel druk, dus dacht ik; Dat doe ik in het weekend wel! Uhnee.. Want Maaike had nog een PO te maken voor Biologie, whoopsie! Toen bedacht ik me dat ik jullie nu iedere dag een foto van de A photo a day challenge – December ging laten zien. En dan natuurlijk niet als ‘artikel’, maar voor erbij he! Dus hierbij de foto van Day 17 Presents!

20121217-213317.jpg

Oh wait! Wij hebben nog helemaal geen cadeautjes gekocht voor elkaar.. Dus er liggen ook geen cadeautjes onder de kerstboom, meeeh! De cadeautjes die je nu op de foto ziet, zijn cadeautjes in de zak van een Kerstmanpop! Deze zit bij de boom en draagt de cadeautjes bij zich om uit te delen aan alle lieve kinders. Ik heb besloten dat ik deze foto’s op instagram & tumblr. Hier doen heel veel mensen aan deze photo challenge en door de handige hashtags kan je zo andere foto’s zien of juist die van mij! Binnenkort laat ik jullie de voorgaande 16 dagen zien!
Nog even de kleine versie, omdat die toch net wat mooier is!

20121217-211014.jpg

En wat vinden jullie van deze foto & doen jullie een a photo a day challenge ?

Liefs, Maaike

6 gedachtes over “December photo challenge – Day 17 #presents

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

