Unboxing winactie BeautyByGlasses !

Alweer een hele tijd geleden won ik een winactie op MyBeautyLove. Dit is echt al weer lang geleden, want nu heet Monique haar blog BeautyByGlasses, die ze nu samen ‘runt’ met Rianne. Erg leuke site & dus zeker de moeite waard om even op die link te klikken!
Maar het ging nu op de winactie die ik had gewonnen. We wisten eigenlijk niet wat er precies te winnen was want het was een soort Sinterklaas verassingspakket! Erg leuk om een extra pakje te krijgen met Sinterklaas toch? En ja sinterklaas is al even voorbij, maar het is wel zo aardig & netjes om het nog even te showen & bedanken hé ! Hieronder de unboxing van de winactie!


Ik kreeg het pakketje serieus op 5 december binnen, wat super leuk is met pakjesavond! Ik kwam net van school & m’n familie kwam om Sinterklaas te vieren. Dus het is een beetje snel opgenomen en met een Ipod, maar eigenlijk valt de kwaliteit me nog wel mee, hihi. Sorry dat ik dit niet al eerder heb geüpload, maar na de Sinterklaas was het zo druk. Ook werd je meteen dood gegooid met kerst dingen & dacht ik er helemaal niet meer aan, whooooops!

Monique heel erg bedankt dat ik dit leuke chocolade beauty pakket heb gewonnen! Ik ben er echt heel blij mee & ga het snel uitproberen!
Wil je ook zoiets leuks winnen? Dat kan, omdat ze een nieuwe blog hebben, hebben ze ook een ‘welkom’s’ winactie!

Liefs, Maaike

6 gedachtes over “Unboxing winactie BeautyByGlasses !

  1. Lies zegt:

    Echt een heel leuk pakketje die je gewonnen hebt! De chocolade make-up ziet er echt zo leuk uit net zoals de zeepkoekjes. De body butter van the body shop lijkt me ook wel erg fijn en lekker ruiken.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

