Reminder: Winactie! (gesloten)

winactie

Alweer een week geleden introduceerde ik een winactie voor jullie. Erg leuk voor de feestdagen toch zo’n extra cadeautje?! En over 4 dagen wordt de winnaar alweer gekozen, dus was het tijd voor een reminder! Ook maakte ik even een filmpje voor YouTube, misschien ook leuk om te zien? hihi.


Er doen nu al wet mensen mee aan de winactie, maar er mogen nog best een paar mee doen! En, wat konden jullie ook al weer winnen?

DSC_2993Deze twee leuke nagellakjes! Helaas hebben een aantal vinden jullie deze al.. En dat is niet zo gek, want het million styles lakje is van vorig jaar. Maar deze twee lakken won ik met ons sinterklaas spel & omdat ze met ‘nieuw’ in het schap stonden, dacht mijn broertje dat ik die nog niet zou hebben. Helaas, ik had ze al & nu wil ik er dus iemand anders mee blij maken! En die blije iemand, kan jij zijn! Wil je nog mee doen aan de winactie? Doe dat dan snel want op zaterdag 22 december 2012 om 23.59 sluit de winactie & wordt de winnaar gekozen! Klik even op de link, dan kun je onder het ‘officiële’ artikel een reactie achter laten!
Doe je al mee? Hou dan je mail & mijn blog op de 23/24e goed in de gaten! Ik maak de winnaar bekend, ik mail je & wil het de andere dag opsturen zodat je het met kerst ook echt ontvangt !

Good luck y’all!

Liefs, Maaike

2 gedachtes over “Reminder: Winactie! (gesloten)

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

