Winnaar Catrice winactie!

de winnaar

11 dagen lang konden jullie meedoen aan mijn Catrice winactie speciaal voor de kerst! Deze winactie kwam tot stand omdat ik de 50 volgers op bloglovin had behaald! En kijk nu eens! Het zijn er alweer 67, aaaaaah! Gisteren liep de winactie af & vandaag weten wie een extra cadeautje heeft met kerst! En wat voor een extra cadeautje was het ook alweer?

DSC_2993

 
Deze twee mooie Catrice nagellakjes! De groene 740 King Of Greens & Million Styles effect top coat C03 Miss Money Penny! Twee mooie kleuren die je mooi kan gebruiken voor de feestdagen!
Er deden in totaal maar 9 mensen mee & met (op dat moment) 50 volgers is dat best weinig, vind ik. Maar dit kwam ook omdat een aantal mensen deze nagellakjes al hadden & dus niet meededen. Voor die mensen heb ik goed nieuws; er komt een nieuwe winactie aan! Maar dan nu de winnaar van deze twee leuke lakjes.. Ik heb alle deelnemende namen opgeschreven met daarachter het aantal kansen dat jullie in totaal hadden. Jullie deden wel lekker mee! Deze namen heb ik zo vaak als de kansen ingevuld op ClassTools & gebruikte ik de fruitmachine.. En hier komt de winnaar.. *tromgeroffel*

winnaar

Mayara Esther van StrawberryWithSugar ! 

Gefeliciteerd Mayara Esther! Jij bent de gelukkige winnares geworden! Mail mij zo snel mogelijk je adres naar maaiketaartje@gmail.com & ik stuur het pakketje meteen naar je op!

Sorry voor alle andere dames die niet gewonnen hebben! Eigenlijk zou ik jullie allemaal willen bedanken, maar dat gaat nou eenmaal niet, helaas. Maar er is goed nieuws, binnenkort kunnen jullie iets anders leuks winnen!

Komen jullie vanmiddag terug voor mijn tweede artikel?

Liefs, Maaike

 

 

10 gedachtes over “Winnaar Catrice winactie!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

