Unboxing kerstpakketje met broertjelief!

Sanne en ik zijn na veel bloggen, youtuben, whatsappen, swappen best wel bevriend geraakt met elkaar. Een meeting moeten we dan nog steeds regelen, maar we spreken elkaar wel bijna iedere dag! We vonden dat we iets leuks moesten doen met kerst voor elkaar. We hadden al een keer wat geswapt & zo kwamen we op een leuk idee! We wilde een soort kerstpakket / swap voor elkaar maken! Maar dan wel met gekochte spulletjes en voor €15, ook deden we er dan 3 producten bij die we zelf niet meer gebruikten. En dit is de unboxing.. & oja, met m’n broertje!


Is m’n broertje niet leuk?! ^^ Oke, nog even over de swap, ik ben er echt heel blij mee! Die highlighter wou ik nog graag, maar was hier al niet meer te krijgen.. Het GOSH palette vind ik ook heel gaaf! Alleen het nagellakje van NYC had ik helaas al, maar dat is niet zo erg! Ik ga deze producten allemaal fijn gebruiken & zal er ook een review over maken, als jullie dat natuurlijk willen!
Kijk ook even op Sanne haar YouTube kanaal (WithSanne) voor haar unboxing van mijn pakketje. Ik ben heel benieuwd wat ze van mijn spulletjes vind! Kijk ook eens op haar webshopje!

Wat vinden jullie van ons kerstpakketje? En was het leuk dat m’n broertje meedeed? (Hij vond het toch nog wel een beetje spannend hoor^^)

With love from Paris,

Maaike

7 gedachtes over “Unboxing kerstpakketje met broertjelief!

  1. Mieke zegt:

    aaah je broertje! Echt leuk zo samen, jullie lijken ook bestwel op elkaar 😀
    Leuk dat jij en Sanne dit gedaan hebben, je hebt leuke dingen gekregen & hoop dat je er reviews van gaat maken!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

