Rimmel Rock Glam – Precious stones

rimmel

In het Rimmel schap vond je afgelopen maand de Glamrock collectie. Een mooie kerstcollectie waar twee prachtige glitterlakjes bij horen. De Precious Stones High Coverage glitter polish. In de flesjes zien ze er super uit, maar zullen ze ook goed dekken? Als dat zo is zijn het top glitter nagellakken & ben ik super blij!

Er zijn twee lakjes in de Glamrock collectie, 001 Diamond Dust en 002 Ruby Crush.

SONY DSC

002 Ruby Crush bevat rode en zilveren glitters. Een erg mooie combinatie! In de rode glitters lijkt een soort duo-chrome effect te zitten wat een oranje glans laat zien. Ik vind het echt een prachtig lakje, het straalt Kerstmis uit en schittert zo mooi in de zon. Hij dekte al na twee laagjes, erg goed voor een glitter lakje!

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Dit rode lakje geeft mij echt een kerstfeeling! Prachtig, na de kerst zal ik em ook nog vaak dragen!

SONY DSC

001 Diamond Dust heeft voornamelijk donkere, grijsblauwe glitters. Er zit nog wat multi-color glitter door, tenminste dat lijkt iig zo. Door de witte/lichte glitters die er in zitten worden gekleurd als er mooi licht op valt, dit was wel moeilijk vast te leggen met de camera! In het echt kun je ook een regenboogje op je nagels zien van glitters op een donkere basis. Ik houd van opvallende en hysterische lakjes, deze past perfect in dat straatje. Deze dekte na twee laagjes, zoals te zien op de foto’s

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

SONY DSC

Deze geeft mij een meer wintersgevoel & zal ik ook nog vaak uit het nagellak bakje halen! Ook heb ik hier al een leuke ‘nailart’ mee bedacht!

Prachtige nagellakken, alleen een beetje jammer dat ik ze nu pas laat zien, na kerst. Vooral omdat ik ze al een hele tijd heb, maar ik ben ze ook even kwijt geweest in m’n kamer, hihi. (komt er van als je niet geordend bent!)
Maar op zich zijn de lakken ook om in de winter te dragen. Je nagels zijn dan lekker aanwezig & hysterisch, maar dat mag weleens!

Wat vinden jullie van deze twee Glam Rock – Precious Stones nagellakken? En zijn jullie benieuwd naar mijn ‘nailartje’ ?

Liefs, Maaike

9 gedachtes over “Rimmel Rock Glam – Precious stones

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

