GTWF: Oud&Nieuw

Morgen is het dan zo ver! We laten 2012 voor wat het is & beginnen weer fris aan 2013! Om alvast in de stemming te komen heb ik een aantal heerlijke oud&nieuw foto’s opgezocht op WeHeartIt!

Leuk hé, zo in bolletjes vorm? Is weer eens wat anders! Ik heb al helemaal zin in Oud&Nieuw! Gezellig met z’n alle bij elkaar, elkaar een geweldig 2013 toewensen, oliebollen eten, vuurwerk afsteken & champagne drinken! HEERLIJK! Hebben jullie er ook al zo’n zin in? En hebben jullie ook goede voornemens? Ik heb er wel een paar, maar ik maak nooit echt een lijstje. Mijn grootste voornemen voor 2013 is dat ik eindelijk slaag & lekker kan beginnen aan de studie die ik zó graag wil doen! Lekker doen wat je écht wilt! Daarnaast wil ik ook m’n rijbewijs halen, hihi. Ook hoop ik dat het in de privé sferen wat beter gaat & veder dat iedereen lekker gezond blijft en het een super jaar wordt!

Waar krijgen jullie het ultieme oud&nieuw gevoel van & hebben jullie voornemens voor 2013?

Liefs, Maaike

Ps; Kom je vanmiddag terug voor het 2e artikel van vandaag?

7 gedachtes over “GTWF: Oud&Nieuw

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

