Schaamte, diepe schaamte.

tumblr_lqz2if50dm1qiq2u2o1_500_large

Ik typ dit met diepe schaamte.. Hoe lang is er al geen nieuwe blogpost geweest?! Veel te lang. Niet helemaal mijn fout, maar toch schaam ik me wel. Ben ik zo hard bezig geweest voor m’n blog, krijg ik er eindelijk meer erkenning voor, laat ik het weer verslonzen.. In september begon ik weer helemaal met m’n blog, kreeg er ongeveer 40 lieve volgers bij, gingen het aantal views richting de 200, kreeg ik steeds meer reacties & werd ik benaderd door bedrijven & dat allemaal in een paar maanden. En nu? Nu staan er al bijna 5dagen geen nieuwe blogpost online.

Laat ik beginnen met het feit dat ik de tweede week na de kerstvakantie weer een se week heb & dus al hard aan het leren ben in mijn vakantie. Omdat ik dit al zag aankomen had ik wat voorgewerkt & sommige artikelen stonden alleen nog op hun planning te wachten! Maar erg aanwezig bij m’n blog was ik veder niet. Door alle feestdagen was ik sowieso weinig thuis & als ik thuis was werd het vaak leren.
Rond oud&nieuw ging het voor het eerst mis. Ik kwam er sowieso pas gisteren (3 januari) achter dat de ingeplande artikel niet online stonden. Als ik een artikel maak & het is bijna klaar of ik heb al een dag in gedachte wanneer die online kan, zet ik die in de planning. Dan kunnen de laatste dingen er aan gedaan worden & dan is het klaar ! Dit was nu ook het geval, alleen besloot ik toen ik uit Parijs kwam dat er wat artikelen moest schuiven en ruilen, omdat m’n Parijs filmpje erbij moest. Dit bedacht ik ’s avonds toen ik in m’n bed lag te brainstormen over m’n blog. En omdat ik die handige wordpress-app op m’n telefoon heb, ging ik meteen de planning aanpassen. Geen probleem, toch? Wel als de teller dan op 2012 blijft staan en niet naar 2013 gaat… En dus kwamen de artikelen nooit online. Waarom het oud&nieuw artikel er alsnog wel op kwam te staan? Die had ik nog niet ingepland, omdat ik daar nog geen foto had. Die heb ik dus zelf handmatig online gezet.

En nu? Nu ga ik alsnog de artikelen plaatsen op de dagen waar ze online hadden moeten komen. Ik doe niet alles in een keer, want dan zit jullie bloglovin gelijk helemaal vol. Er zal straks nog een artikel verschijnen, morgen komen er dan dus ook twee artikels. Het is echt super vervelend, want het is een slecht begin van 2013 & de views, somments etc. gaan zo iedere dag achteruit. Maargoed, Maaike kent nu bijna alle mankementen van de wordpress-app en kan er dus niks meer fout gaan.

Hoop dat jullie het niet al te erg vinden & alsnog de andere artikelen willen lezen! Ook ben ik heel blij dat jullie niet zijn afgehaakt! LOVE YOU!

Liefs, Maaike

15 gedachtes over “Schaamte, diepe schaamte.

  1. Lies zegt:

    Jeetje wat vervelend voor je dat dit gebeurt is, maar zoiets kan iedereen een keer gebeuren 🙂 Ik ga zeker de andere artikelen nog lezen wanneer ze online komen!

  2. Josephine zegt:

    Ah, zo lang is het toch niet? Ik heb volgende week al examens, heel erg hard huilen. Wat balen dat de artikels niet online kwamen, maar hé, nu weten we het. Succes met je examens 🙂

  3. Mayara Esther zegt:

    Ik blijf je in ieder geval wel volgen schat, maak je maar geen zorgen! Het kan wel eens gebeuren dat het niet lukt om te bloggen. Btw ik heb je pakketje al binnen gekregen en die komt terug in een shoplog & present filmpje. 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

