IKEA shoppings

logo

In mijn kerstvakantie ben ik altijd thuis met m’n moeder en m’n broertje. Mijn moeder is ook twee weken vrij omdat ze in het onderwijs werkt. Naast het leerwerk wat gedaan moet worden doen we dan ook veel leuke dingen met elkaar zoals; shoppen, snowboarden, film kijken, kolonisten spelen & naar de ikea gaan. En naar de ikea gaan in de kerstvakantie is eigenlijk niet zo’n heel slim idee, want dan is het hartstikke druk.. Maar dat wisten wij & dus zaten wij daar om half 9 met een €1 ontbijtje voor ons neus. Niet spectaculair, maar wel prima, zeker voor die €1! Daarna zijn we de ikea doorgerend, want we wisten wat we echt moesten hebben & veder een beetje rondkijken. En dit heb ik allemaal in mijn felgele ikea shopper gepropt!

boekjes

 

DSC_3828

Als eerste deze leuke opschrijfboekjes met sneeuwvlokken printje. Deze lagen bij het ´Family´hoekje direct bij het eetgedeelte. Hier kun je dit soort dingetjes vinden   met een speciale prijs als je in het bezit bent van een Family pas (die je gratis kan aanvragen). Ze hebben een ringband, waardoor je makkelijk papier er uit haalt. Er zitten witte bladzijdes in, maar een plasticje die je eronder kunt leggen & dus toch recht kan schrijven! Deze boekjes zijn €2,49 & €3,49.

doosjes

Eigenlijk was ik opzoek naar een la divider of iets van mandjes die in mijn kastjes/laatjes passen van mijn grote IKEA divider kast. Maar helaas die zijn er alleen precies voor in de Hermes? kastjes. Dus kocht ik deze doosjes die simpel in elkaar te zetten zijn, zodat ik het iniedergeval kan opbergen. In totaal zijn dit 7 doosjes & kost €2,49

DSC_3774

Niet een heel boeiend iets, maar wel handig! Vorig jaar kreeg ik een super tweepersoonsbed, ik had alleen wel twee losse matrassen.. Daar overheen lag dan een heel dun ‘matrasje’ dat die randen dan moet afdekken, maar dat kwam dan iedere keer tussen de matrassen terecht. En voor €3,99 is dit tijdelijke probleem opgelost!

DSC_3797

Nog iets voor m’n bed. Ik wou eigenlijk heel graag het Parijs dekbedset van de V&D, maar die was nergens meer te bekennen. Bij IKEA liep ik deze donkerblauwe bloemen tegen het lijf & nam ook maar een nieuw hoeslaken mee! De hoeslaken was €9,99 & de dekbedovertrek was €3,99 per stuk!

flesjes

Weer iets uit de ‘Family’ hoek. Handige reisflacons! Ik heb een aantal van ditsoort navulflesjes, maar alleen met een gewone dop.. Deze hebben ook nog eens zo’n handig tuutje! Toch iets handiger & hygiënischer, zeker voor maar €1,99!

kaars kerstIKEA heeft altijd wel wat leuke kerst artikelen & daarom wou ik eigenlijk al voor de kerstdagen gaan, maar nu was dat lekker in de SALE! Dit leuke kaarsje dat maarliefst 25 branduren heeft en heerlijk naar dennen/fris bos ruikt kocht ik voor €0,99.

DSC_3833  DSC_3832

Beetje apart kussen & hij past ook niet echt in mijn kamer, maar toch nam ik em mee! Juist omdat het een apart kussen is sprak het mij heel erg aan, ben zelf ook niet de gewoonste, hihi. Eigenlijk is die ook heel handig, want je kan em over een leuning heen leggen of de dunne kant in iemands nek leggen en zelf op de bolling gaan liggen ! Dit apartje nam ik mee voor €3,99.

papier

Nog een paar handige kladblokjes die ook weer bij de Family hoek vandaan komen.   Je kunt ze gewoon afscheuren & zo handiger een boodschappen- of to-do lijstje maken! En dat voor €2,49!

kaars

 

Het áller laatste wat echt mijn grote liefde is van de IKEA; de geurkaarsen! De oranje die ik eerst had is er niet meer, maar deze appel/kaneel kaars heeft net zo goed mijn hart gestolen! Ik hou van geukaarsen & al helemaal van van die grote! Die 45 branduren kosten maar €3,49!

Dit was mijn lekker lange shoplog van de IKEA. Ik hou er echt van om naar de ikea te gaan. Ik krijg er ook best veel inspiratie van! Alle prijzen die ik heb genoemd bij de Family producten is zonder de korting. Op de bon staat namelijk de gewone prijs & pas onderaan het totale kortingbedrag..

Gaan jullie vaak naar de IKEA & neem je dan altijd wel wat mee naar huis?

Liefs, Maaike

10 gedachtes over “IKEA shoppings

  1. Nicky zegt:

    Leuke spulletjes! De geurkaarsen lijken mij lekker ruiken. Ik wil binnenkort ook een bezoekje aan ikea brengen, maar kan maar de tijd er voor niet vinden. De kaarsen komen op mijn lijst.

  2. Astrid zegt:

    Leuke dingetjes heb je geshopt! Ik neem sowieso altijd een stuk of 5 geurkaarsen mee hihi. En de afwasborstels van Ikea zijn ook fijn! En verder altijd dingen die je eigenlijk niet nodig hebt… 😛 kussentjes, een plantje, een kleedje, noem maar op haha

  3. Kimberly zegt:

    Wat een leuke dingen heb je meegenomen uit de Ikea! Voordat dat dekbedovertrek! Ik ben zelf gister ook naar de Ikea geweest, ik heb een helmnes ladekast gekocht, een nieuw dekbedovertrek en natuurlijk lekkere geurkaarsjes! ❤ Ik hou van de Ikea!

  4. xBeauty zegt:

    Heerlijk winkelen bij de ikea! I love it! Ik kan daar echt niet heen gaan zonder iets mee naar huis te nemen.. altijd leuke dingetjes om weer iets leuks aan mijn kamer toe te voegen.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

