Terugblik challenges 2012 & vooruitzicht!

tumblr_lv6f337vYb1qfu4tho1_400_large

2012 zit er op, dus is het tijd om eens terug te kijken naar de challenges die ik aangenomen heb ik 2012 en hoever ik ben gekomen. In 2012 deed ik mee aan de 150 moviechallenge. Misschien was ik toen een beetje té positief over hoe makkelijk het zou zijn.

25_32666_431881_f03333cdce2c1f5e392c48022eee4411_c68ab8_301_large

Toen ik mee ging doen aan de challenge ging ik inderdaad heel vaak naar de film met vrienden & keek ik er veel op tv. Maar dat werd richting de zomer steeds minder. Niet heel erg raar want ik zat in mijn eindexamen jaar. ’s Avonds had ik geen tijd voor een film, omdat ik bezig was voor m’n blog, omdat ik overdag moest leren. En zelfs m’n blog leed onder het hw. Eigenlijk ben ik vorig jaar al maart/april gestopt met de 150 moviechallenge. Op challengemee.nl heb ik ook maar 13 films bijgehouden, ookal weet ik zeker dat ik er nog wel meer gezien heb.. Beetje jammer, maar school gaat natuurlijk voor!

tumblr_me0bd5UPeL1qca80jo1_1280
Dan de photo a day challenge van december. Die introduceerde ik ook een beetje laat aan jullie, maar het zou niet zo moeilijk zijn. Ik maak al bijna iedere dag een foto voor instagram, dus nog één extra per dag zou moeten lukken, maar dan wel met een thema. Helaas dat lukte niet echt.. Juist omdat er een thema aanzit en je de opdracht van die dag misschien niet eens tegenkomt. Vooral niet als je binnen zit te leren voor je se’s.. Een aantal zijn nog gelukt om te maken, maar ik heb ze lang niet allemaal gepost op instagram / m’n blog. Hier de foto’s die ik wél heb gemaakt & gepost op instagram!

En nu in 2013? Doe ik de 150 movie challenge nog een keer! En ja ik zit ook weer in m’n eindexamenjaar, maar dit keer met maar 3 vakken. Dus een stuk rustiger & misschien neem ik volgende maand wel een pathé unlimited card, hihi.
Ook wil ik weer meer boeken lezen. Van de zomer liet ik mezelf al zien dat ik in 3 weken tijd 4 boeken kon lezen! Maar buitenom de vakanties lees ik eigenlijk niet. Dit wil ik veranderen, want het geeft ’s avonds goeie rust. De challenge met boeken op Challengemee.nl zijn 20 boeken in een jaar & dat ga ik denk ik niet redden. Daarom heb ik een eigen challenge gemaakt; 10 boeken voor dit jaar!
Mijn grootste challenge van 2013 is natuurlijk mijn havo diploma halen, maar dat kan ik niet echt bijhouden/aangeven wat al gelukt is e.d.. Ook wil ik dit jaar aan rijlessen beginnen & ook echt mijn rijbewijs halen in 2013 !
Ook heb ik gisteren bedacht dat ik met een strak plan ga afvallen. Ik ben niet extreem dik of zo, maar je kan wel zien dat ik het afgelopen jaar ben aangekomen, door stress. Ik ben een echte stress eter.. En omdat het er zo makkelijk aangekomen is, kan het er ook weer makkelijk af! Ook moet ik gewoon weer gaan sporten omdat mijn longinhoud echt achteruit is gegaan & dat is met bronchitis niet heel erg handig. Ook voel ik me nu heel loom & futloos & hoop ik dat beter eten & sporten me weer de oude maakt. Hier zal ik misschien ook weleens wat over schrijven!
Misschien dat ik dit jaar ook nog wel een keer mee doe aan een photo a day challenge in een maand dat ik geen se’s heb of zo!

tumblr_mg41mpLZRj1rws1boo1_400_large

Zo! Dat was weer eens een lang artikel zeg! Maar wel een beetje erg van m’n challenges van vorig jaar hé? Denken jullie dat de challenges voor 2013 wel gaan lukken? En doen jullie er zelf een?

Liefs, Maaike

8 gedachtes over “Terugblik challenges 2012 & vooruitzicht!

  1. Lies zegt:

    Wat jammer dat de challenges niet gelukt zijn, maar wel heel leuk dat je het weer opnieuw gaat proberen. De 150 moviechallenge en de 20 boeken challenge lijken mij leuk om te doen, want ik kijk ook heel veel films en hou van lezen. Alleen of ik aan de 150 films en 20 boeken zal komen in een jaar tijd dat betwijfel ik haha. Het afvallen wil ik ook volgende week weer mee gaan beginnen na mijn verjaardag. Doordat ik een emotie eter ben is er vorig jaar ook weer 10,5 kg aangekomen en die wil ik toch wel graag weer kwijtraken.

  2. Mayara Esther zegt:

    Auwh jammer dat de challenges niet zijn gelukt! Het 20 boeken challenge lijk me wel heel leuk, ik hou van lezen maar ik doe het niet vaak. Misschien moet ik ook eens mee doen met de 20 boeken challenge. Ik wil ook afvallen en rijbewijs halen of in ieder geval beginnen in 2013.

  3. Jasmine zegt:

    Inderdaad niet helemaal compleet gelukte challenges, maar het aannemen is vaak al de helft vd prijs he =] Het moment waar je op de fiets voorbij wordt gestoken door een hele oude man, dan weet je dat je echt meer moet gaan sporten. Veel succes met je challenges voor dit jaar!

  4. Bo zegt:

    Jammer zeg dat de challenges niet gelukt zijn! Goed van je dat je het toch weer gaat proberen! Ik ben ook begonnen met het sparen voor mijn rijbewijs en de boeken/movie challenge lijkt me ook wel leuk!

  5. talsbeauty zegt:

    Mijn challenge op dit moment is toch wel het afvallen, ik ben net als jij een stress eter dus moet hier erg op letten. Maar jij succes met je Challenges die je gaat doen en zeker gaat volhouden.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

