Essence snow jam – eyeshadow sorbet

Toen ik het persbericht zag van de Snow Jam collectie, had ik dubbele gevoelens. Het zag er wel gaaf uit, mooi thema met mooie verpakkingen. Maar op de persfoto’s ziet het er niet uit zoals het er in het echt uitziet. De lakken leken heel normaal, de eyeshadows leken niks sprankelends te hebben.. Maar ik geef dit soort dingen dan altijd een tweede kans in de winkel. En wat zijn ze mooi!

Creamy oogschaduws, het is een beetje een haat-liefde verhouding tussen ons. Ze zien er vaak heel mooi uit, maar dekken niet of gewoon helemaal vervagen. Ik heb bij mijn oogleden een bestwel vette huid, en ja ik gebruik een oogschaduwbasis, maar alsnog kan het soms helemaal uitvegen & verdwijnen.. Maar deze fijne kleuren overwonnen toch mijn hart, ondanks de haat voor hun voorgangers!

De Essence Snow Jam sorbet eyeshadows (4,5 gr per potje) zijn in 3 verschillende kleuren verkrijgbaar, ik kocht alleen de blauwe tinten uit de collectie. De mintgroene 02 Top of the ice-stream en de petrol-kleurige 03 Life is a freeride zagen er veel belovend uit & dus nam ik ze gelijk mee! Ook matchen ze met de nagellakjes uit de collectie.

Ik weet meteen weer waarom ik creamy oogschaduws toch steeds weer een kans geef, want ook deze zijn super mooi. Al toen m’n vinger de oogschaduw aanraakte voelde het als een soort van heaven, sorbet eyeshadows zijn fijn!
De pigmentatie is ook helemaal prima, ze geven met twee veegjes een mooie hoeveelheid kleur. Mooi metallic achtige look met een kleine hoeveelheid aan shimmers. Ik vind deze twee kleuren ook een hele mooie combi & wil hier snel een look mee maken.

Dit soort oogschaduws zijn heel goed te gebruiken als basis. Ik breng is eigenlijk alleen maar aan met m’n vinger, lijkt me niet handig met een kwast. Aan de buitenkant lijkt de substantie nog hard en alsof het niet makkelijk smeert, wat wel het probleem is bij vele, maar schijn bedriegt! Het is super zacht, smeert makkelijk uit en is ook mooi te blenden!

 

Ik ben echt super enthousiast over deze eyeshadow sorbets! Het zijn de beste tot nu toe die ik ben tegen gekomen & wil dus heel snel een mooie look maken. Helaas moet dat wel even wachten tot na de se’s..
De Essence Snow Jam eyeshadow sorbets kunnen ook op jouw ogen schitteren voor  € 2,39 per stuk! Hoe vind jij de essence snow jam eyeshadow sorbet eruit zien?

Liefs, Maaike

13 gedachtes over “Essence snow jam – eyeshadow sorbet

  1. Ayla zegt:

    ik heb er ook één van, mooie kleuren zeg! ik denk alleen dat ik ze niet zo vaak ga gebruiken omdat ik toch liever met gewone oogschaduws werk. goede review! liefs

  2. kristeltbb zegt:

    Ze zien er goed uit! Het zijn alleen niet helemaal mijn kleuren, haha.
    Zag dat je me was gaan volgen.. Jouw blog ziet er ook super leuk uit! Ik volg jou nu ook 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

