50% op alle Catrice nagellakken!

front

Zaterdag liet ik jullie de Catrice spring/summer update 2013 zien. Ik maakte een overzicht welke nieuwe producten we straks kunnen verwachten in het Catrice assortiment. Maar als er nieuwe producten komen, moeten er eerst andere producten uit.. Toen ik dat jullie vertelde was er nog onduidelijkheid over de nagellakken.. Eerst stonden ze allemaal in de pers media box, toen een paar, toen niks & gingen er verschillende geruchten rond.

Ik besloot maar eens contact op te nemen met Catrice op twitter, maar helaas die wisten het niet en verwezen me door naar de kruidvat. Niet heel erg logisch dat Catrice zelf het niet weet, althans degene achter het twitter account. Kruidvat wist het ook niet precies, maar was wel bereid om het te gaan uitzoeken! ALLE CATRICE NAGELLAKKEN GAAN HET ASSORTIMENT UIT!

Catrice nagellak nude020

Oke, voordat we in paniek raken, waarschijnlijk worden de flesjes vernieuwd. Net als een tijd geleden bij Essence, maar niet alle kleuren zullen waarschijnlijk terug komen, maar hier is ook al geen zekerheid over..
Maar iniedergeval, het kan kloppen dat er nog niks hing in jouw kruidvat filiaal, dat is ook een fout geweest. Degene die ik gesproken heb, heeft meteen een mail verstuurd aan alle kruidvat filialen dat het WÉL opgehangen moet worden!
En nog een tip: ookal hangt de strip met 50% niet onder de lakken, dan staat het wel in de kassa goed! Dat hoort iniedergeval wel zo te zijn!

Maargoed! Alle nagellakken zijn nu dus ook 50% korting & dat betekend dat de lakken nog maar €1,35 zijn! (Je kan het ook zien als 2 voor de prijs van 1)
Ik heb er al een heleboel & zal daar nog foto’s van plaatsen, kan je zien of je misschien nog een mooie kan aanschaffen voor je stash.
Ga jij nog een mooi Catrice lakje aanschaffen?

Liefs, Maaike

 

 

 

21 gedachtes over “50% op alle Catrice nagellakken!

  1. Lies zegt:

    Ik vind het wel jammer dat ze eruit gaan, maar wie weet komen ze gewoon weer terug in een nieuw jasje. Al vind ik de actie die er nu is dan wel weer heel leuk, want zo kan ik toch de lakjes nog inslaan die ik graag wil hebben haha.

  2. Silvy zegt:

    Ik was vandaag nog in de Kruidvat in Bergen op Zoom en ik heb het ook gezien! Ik heb echter geen lakje uit de schappen gepakt, maar er stonden nog opruimbakken (die overigens niét vies waren) waar nog heel veel lakjes van Essence en Catrice in lagen, voor €0,50 en €1,00!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

