Infected with the Winter Blues

front

Het gaat even niet zo super, zowel met blog als persoonlijk. Gisteren geen post & vandaag niet, dit vooral omdat ik moet leren. Er komt weer een se week aan en het is toch wel van belang dat ik goeie cijfertjes haal. Maar dat leren wil dus niet helemaal lukken, ik zit er een beetje doorheen. Ik ben al begonnen met leren in de tweede week van de kerstvakantie en m’n eerste se is pas a.s. vrijdag. Niet zo heel gek dat ik er een keer klaar mee ben. Maar het is meer dat ik me niet kan concentreren & sowieso een beetje futloos ben. En ook door m’n faalangst denk ik weleens, laat maar zitten waarschijnlijk lukt het toch weer niet.. Slechte gedachtes, maar ze komen automatisch!
Ook heb ik vorige week een antibiotica gekregen voor m’n ogen. Ik had aal drie dagen last van m’n waterrandjes van m’n onderste oogleden. Die bleken dus gewoon lekker ontstoken te zijn. Vraag me niet hoe want ik droeg al een week geen make-up door m’n schrale (bovenste) oogleden.. Ook slaap ik super slecht, ik val in slaap rond 1 a 2 uur & wordt wakker om 8 uur. En dan kan ik dus absoluut niet uit m’n bed komen & overdag zit ik er als een zombie bij.. Lichamelijk voel ik me dus ook niet zo fijn of zo.
Dan nog m’n blog, waar ik graag heel veel tijd in steek. Ik heb een heleboel ideeën en dingen die ik nog moet doen, maar dan moet ik weer leren. En als ik dan eindelijk aan m’n blog kan werken, komt er niks uit.. DUS!
Ik merk wel dat het nu opeens afgelopen week begon, na de vakantie & het begint kouder te worden. Mijn vader en ik kunnen dan ook helemaal niet tegen die lange winterdagen. Dus ik heb last van een winterdip, zo noem ik het maar even.

Maar! Ik laat het er niet bij hangen natuurlijk, ik raap mezelf gewoon weer op! Gisteren dus even geen post & vandaag een persoonlijk gooi-alles-er-uit-artikel, hihi. Morgen is er weer iets leuks te lezen hierzo! Maar door het leren & de se’s is er een kans dat het aantal artikelen een beetje onregelmatig wordt..
En hebben jullie misschien een tip  tegen de winterblues?

Liefs, Maaike

PS; vrolijke liedjes luisteren helpt 😀

8 gedachtes over “Infected with the Winter Blues

  1. LaraLaurentia zegt:

    Ik had samen met mijn vader vorig jaar een flinke winterdip, dit jaar hebben we overgeslagen. We hebben toen met zo’n zonlicht lamp gezeten en dat werkte redelijk, maar het is altijd beter om er helemaal geen last van te hebben.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

