Unboxing winactie birdsandbeez met jewelryz

Alweer een hele tijd geleden was er een leuke winactie op de blog van Kimberly. Zij mocht twee leuke sieraden van Jewelryz verloten aan twee bezoekers. Een weekje geleden kreeg ik van Kimberly een mailtje dat ik een van de twee sieraden had gewonnen! En dit is de unboxing video.

Echt een super leuk & subtiel kettinkje, ik ben er echt heel blij mee. Nogmaals bedankt Kimberly & Jewelryz!

Houd dus ook mijn blog in de gaten deze week! Kom ook vanmiddag nog even terug voor een ouder artikel dat ik ein-de-lijk op de goede datum zetten, hihi.

20130114-130411.jpg

Liefs, Maaike

13 gedachtes over “Unboxing winactie birdsandbeez met jewelryz

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

